Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă

4 ani de

4 ani4 ani de scris… nu neîntrerupt, că nu-s robot. Ideile nu vin pe bandă rulantă! Dar şi când vin…

4 ani în care am învăţat multe: despre oameni, despre viaţă, despre iubire, despre ură, dar mai ales despre mine!

4 ani în care am cunoscut oameni minunaţi care s-au lipit de sufletul meu!

4 ani! Chiar se fac mâine 4 ani de când am deschis această străduţă? Nu-mi vine să cred!

24 de gânduri despre „4 ani de

  1. La cât mai mult și mai inspirați ani!!! Eu am găsit această stradă de mai puțin de-o jumătate de an… dar gândesc ca tine… mulți oameni minunați, multe cuvinte frumoase, multe porți către suflete sofisticate, colorate și uneori parcă deja cunoscute. Îți doresc un 2015 frumos, după inima ta 🙂

  2. Multi multi ani frumosi pe straduta care mă cheamă aproape zi de zi. Sa ai parte de inspiratie, cel Putin cum ai avut in ultimele 6 luni si succese înzecit. Te pup.

Lasă un răspuns

