Amintiri blogosferice · În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

A fost greu…

giftCenterPresentBowCând am lansat concursul aniversar nu m-am gândit că îmi va fi atât de greu să jurizez. E imposibil să alegi cea mai bună întrebare când toţi cei care s-au înscris îţi sunt dragi şi când întrebările lor fie ţi-au mers la suflet prin conţinutul lor, fie te-au pus în mare dificultate.

Prin urmare, m-am decis să schimb din mers regulile jocului. Astfel, pentru cartea Diana cu vanilie am organizat o mică tragere la sorţi, pe care am şi pozat-o – să am dovezi 😀 Şi m-am gândit să mai premiez alte câteva întrebări cu un premiu simbolic surpriză (care va rămâne surpriză până în momentul primirii lui) astfel:

  • Premiul „Criza de identitate” merge la Crissa care şi-a dat seama că sufăr de tulburări de personalitate :)) ;
  •  Premiul „Micuţul Cupidon” merge la Adelina pentru întrebarea ei „dificilă” :)) ;
  • Premiul „Despre Astrid” merge la Loredana pentru o întrebare simplă şi totuşi complicată;
  •  Premiul „Da’ care-i legătura?” merge la Rudia pentru întrebarea ei evidentă, dar la care nu s-a mai gândit nimeni!
  •  Premiul „De suflet” merge la Diana  pentru o întrebare aparent banală la care a primit un răspuns scurt ;
  •  Şi marele premiu, Diana cu vanilie merge la … Raluca (în urma extragerii – vezi foto) care mi-a pus poate cea mai surprinzătoare întrebare!

Fiindcă e sfârşit de an, premiile le voi expedia în prima săptămâna din ianuarie… Până atunci, le rog pe câştigătoare să îmi comunice adresele lor şi să nu mă întrebe de premiile surpriză că nu le spun :))

13 gânduri despre „A fost greu…

  1. Iupiiiiiiiiiiii. Pentru prima oara in viata mea am castigat ceva. Îmi doream enorm cartea asta, dar nici prin gand nu îmi trecea, din contra mă gândeam sa o cumpăr cu prima ocazie. Sa citesc cartea Dianei cu vanilie si sa mă gândesc la Diana mea, va fi o imensa placere.

  2. Ce-o fiiiii, ce-o fi? ❤

    Multumesc frumos pentru premiu, Diana :* La multi, multi, multi ani stradutei tale!

    (P.S: Imi place mai mult cu ea pe WordPress decat pe Ebloguri. :P)

Lasă un răspuns

