Amintiri blogosferice · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Bilanț de scriitură

vintage-typewriter-620

Ce am făcut în 2014?

Am scris… sau mai bine spus am abuzat de scris mai mult ca niciodată. Blogul asta e încă mic, dar a evoluat atât și asta în mare parte datorită vouă, celor care mă citiți, mă trageți de urechi când îmi vine să las totul baltă…

Am scris și tot scris… de acum mă simt secătuita de cuvinte. Am scris povești mai mici și mai mari, articole mai bune sau mai rele, eseuri, transpuneri de sentimente, am început să iau și interviuri… am scris scrisori unui necunoscut căruia până și mie mi-e greu să îl identific pentru că-i un fel de cumul al iubirilor mele trecute…

Am învățat multe scriind, despre mine, despre lume, despre sentimente… M-am reinventat cu fiecare text, încât am ajuns să mă uimesc și pe mine!

Scriind, m-am alăturat și unor proiecte minunate: GoodRead,  hispotion şi StudioBlitz… Au mai fost și alte tentative, dar nu am putut menține aceeași lungime de undă … Oricum, eu privesc înainte…
Ce urmează?

Scris! Chiar dacă luna asta am fost mai zgârcită, sper ca în ianuarie voi reveni cu forțe proaspete… și trebuie să fac asta!

…și evident, și mai mult scris! Astrid e încă blocată în mintea mea, și la fel și celelalte personaje… trebuie sa le eliberez – le-am promis!

Acestea fiind zise, ne revedem în 2015, dragilor! Sper să vă găsesc la fel de frumoși, liniștiți, optimiști, sănătoşi!

 

15 gânduri despre „Bilanț de scriitură

  1. multumesc pentru toate popasurile-ti amicale la locu’-mi de joaca si urarile-ti generoase… ❤ la rându' meu îti adresez un cald LMA cu sanatate, tone de inspiratie, bucurii si realizari – pe toata linia si-n toate domeniile… 🙂 cu amicale gânduri si cu drag, Mélanie

Lasă un răspuns

