Dimineţi · Poveştile mele

Dimineți – Dimineața 3

dimineata 3

Ieri mă încerca melancolia. Am cutreierat străzi. Am ascultat muzica lor… Am privit oameni. M-am întrebat cum de am devenit atât de banală într-un oraș ce multora li s-ar părea poetic. Sau poate asta e problema – că eu nu-s atât de poetică, deși scriu.

Mi-am petrecut seara într-un club. Sau mai bine spun în singurul club. Acolo am cunoscut un tip. Nu știu cum îl cheamă. Știu doar că are niște ochi amețitori şi-un trup de zeu. A stat toată noaptea-n preajma mea. M-a condus acasă…. Condus ar trebui să fie-n ghilimele.

*

– Şi zici că vrei s-o ștergi de-aici?
– Da!
– Sincer, te-nţeleg și pe mine mă plictisește orașul ăsta. Nu e nimic de făcut aici. E-un loc mort.
– Uite în sfarsit cunosc și eu pe cineva care gândește ca mine.

Mi-a zâmbit. Are niște dinți albi, perfecți. Mi-a mângâiat fata cu mâna lui puternică. M-a tras ușor de păr și mi-a apropiat buzele de-ale lui. M-a sărutat cu-atâta pasiune de mi-a stat inima în loc. Am rămas apoi însetată. Ochii lui albăstrui sclipeau de dorință.

– Hai să-ți arat că nu toți din orașul ăsta sunt atât de plictisitori.

Nu am spus nimic. Era clar că îmi doream și eu din modul în care îl priveam. Şi ce femeie în deplinătatea facultăților mintale ar fi rezistat farmecelor lui? A condus mașina până în afara orașului. Pe-un câmp. A oprit. Apoi… Apoi am descoperit perfecțiunea.

Am aflat că trupul femeii și al bărbatului sunt doar două câmpuri de luptă care se ciocnesc formând un Big Bang sublim. Am aflat că două mâini puternice mă pot strivi și reclădi-ntr-o îmbrățișare. Am aflat că haosul e doar o noțiune relativă ce poate fi strivită și reconstruită după bunul plac cu ajutorul unui orgasm rătăcit și eliberat într-un final…

*

Acum îl privesc cum doarme. Da, a dormit la mine. Nu ne mai săturam unul de altul. Păcat… voi pleca chiar azi. Ii mai admir trupul și mă simt mândră că-n noaptea ce-a trecut am fost lângă el, sub el, peste el, etc. Pare sculptat c-o daltă – atât de definit e. Şi pielea e ușor bronzată. Părul creț i se răzvrătește pe perna mea… Un zeu doarme în patul meu.. cred că o să-l țin minte drept Adonis.

Va urma

4 gânduri despre „Dimineți – Dimineața 3

Lasă un răspuns

