Dimineţi · Poveştile mele

Dimineți – Dimineața 4

dimineata 4Paris! În sfarsit aici! Uite-l întinzându-și din nou silueta ademenitoare sub picioarele mele acoperite de niște dresuri negre… Oare de ce le-am ales? Pur și simplu e efectul pe care acest oraș îl are asupra mea: mă sexualizează la maxim. De fapt, aș poseda întreg orașul… uite cât de senzual e… ce corp ademenitor i se configurează-n zare.

Cu toate acestea, noaptea trecuta mi s-a părut incredibil de lungă.. mai ales dacă o compar cu cea petrecuta înaintea ei… cea în care am fost cu Adonis. … Totul a fost… intens, dar efemer… ca fumul acestei țigări. Dar trebuie să recunosc: mi-a prins bine! Mă simt iarăși eu! Mă simt iar voluptoasă! Mă simt iarăși dornică să experimentez, să acumulez experiențe, idei, sentimente!

Adonis ăsta a fost un fel de revitalizant pentru toate simțurile mele: unul al naibii de bun! Acum, trebuie doar să îmi găsesc muza… Şi asta nu va fi greu: sunt în Paris, orașul care mă umple de voluptate, de dorințe interzise, de tot ceea ce am pierdut în exil!

Știu ce voi face azi! Şi mai ales, știu unde o să mă duc la noapte…

10 gânduri despre „Dimineți – Dimineața 4

  1. Te superi pe mine, nu te superi pe mine, io tăt zâc : „Adonis asta a fost un fel de revitalizant pentru toate simțurile mele…”, sună umpic mai bine fără „ăsta”. Părerea mea…

      1. Nu… Nu de diacritice este vorba. Ufff… Mă gândeam că sună mai frumos fără acel cuvânt. Adică : „Adonis a fost un fel de revitalizant…”

              1. Plăcută, sper … 🙂 ))) Dacă nu, amân-o și tu mai după ora cafelei. 😆 Gestionez destul de prost surprizele mai greu digerabile înainte de a bea cafeaua.

Lasă un răspuns

