Dimineţi · Poveştile mele

Dimineți – Dimineața 5

dimineata 5O privesc cum stă la masă. E goală și are în față o ceașcă de cafea aburindă. Are o siluetă destul de delicată, însă are niște curbe incredibil de periculoase… Oare-ar trebui să fie ilegale?

În timp ce le exploram azi-noapte mi-am dat seama de ce mulți sunt consternați de asta. De ce li se pare ceva scandalos… Chiar e scandalos… scandalos de sublim. E simplu și în același timp complicat să descrii tot buchetul de senzații, să povestești multiplele reliefuri ale corpului ei, finețea pielii ce contrastează cu perfecțiunea milimetrica a conturului ei care nu știu cum reușeam, dar  îl deformam și recompuneam prin frământările mele.

Senzația e aceeași, dar reveria e alta. Am urcat-o pe culmi… și m-a urcat pe culmi… și-am învățat că „sublim” e doar un cuvânt mic, când vine vorba de limita maximă a plăcerii.

Şi-aş ridica noaptea trecută în slăvi toată dimineața, dar prefer s-o spionez printre gene. Nu-mi vine să cred că trupul meu și-al ei s-au contopit azi-noapte, pare ireal…

Se ridică…

Nu cred că exista ceva mai perfect decât trupul ei alcătuit din unghiuri și curbe, ca o sumă infinită de forme perfecte menite să ne dezvăluie formula extazului pur. Se apropie de pat, cred că s-a prins că mă prefac și că o analizez. Se așează. Mă mângăie pe păr și se apropie de buze… sărutul ei, e la fel, dar diferit… e ca o poțiune magică a senzualității, și, în plus, are gust de migdală.

– Bună dimineața, Martha!
– B-bună dimineațaaaaa… bâlbâi eu încercând să-mi amintesc cum naiba o cheamă pe această făptură încântătoare ce stă peste mine.

Îi simt sânii presându-i pe-ai mei, într-o întrecere copilărească, dar încărcată de senzualitate: care-i mai tare! Ochii ei sunt de un verde ireal, iar părul are culoarea nisipului… Îi simt parfumul parcă mai intens ca azi-noapte: ciocolată cu ardei iute. Cum oare o cheamă? Îmi blestemate… Da, asta e Reri*… cel puțin așa s-a recomandat.

Va urma


*Reri este de fapt o „anagramare” a lui rire (a râde în franceză)

4 gânduri despre „Dimineți – Dimineața 5

Lasă un răspuns

