Dimineţi · Poveştile mele

Dimineți – Dimineața 7

dimineata 7Ultimele zile au fost frumoase, dar epuizante. Ziua de azi am rezervat-o pentru mine. Vreau să lenevesc, să privesc Parisul de la terasă, să-i inspir aerul și să-l țin în mine pentru totdeauna, să citesc… de când voiam să mă apuc de o carte de-a lui Françoise Sagan…. Françoise Sagan, bunică-mea m-ar dezmoșteni cu siguranță dacă ar afla… Înainte să o cunoască, bunicul era îndrăgostit nebunește de Sagan, iar relația lor a durat până când ea avut accidentul ăla de mașină și puțin și după, dar în cele din urmă nu a mai suportat. Uneori bunica îmi spune supărată că semăn mai mult cu Françoise Sagan decât cu ea…

Eh… ce poveste au avut și bunicii mei! Poate despre asta ar trebui să fie următoarea carte… Un titlu gen Femeia din umbră ar da bine. Hmmmmmmmm… Mă întind pe spate. Soarele dimineții îmi izbește fața în timp ce o un vânt ușor se joacă prin părul meu. Ce frumos și ce liniște e…

Telefonul sună, ca de obicei, în cel mai nepotrivit moment. O fi Frederic, i-am promis că o să beau o cafea cu el imediat ce mă reinstalez și am uitat… Nu la-m mai văzut de la ultima sa lansare… Alerg să răspund. Gresia e rece.

Nu cunosc numărul.

– Alo
– Alo, bună ziua! Domnișoara DuCroix?
– Bună ziua, eu sunt.. Martha DuCroix. Cu cine am onoarea?
– Sunt inspector Durand de la secţia de poliţie centrală, aş dori să vorbesc cu dumneavoastră în legătură cu dispariția doamnei Sophie Delon…
– Sophie Delon? Nu-mi sună deloc cunoscut acest nume…
– Sunteți Martha DuCroix, scriitoarea?
– Da.
– Ați fost ultima persoană care a fost văzută în compania doamnei Delon, acum două seri.

Va urma

2 gânduri despre „Dimineți – Dimineața 7

Lasă un răspuns

