Dimineţi · Poveştile mele

Dimineţi – Dimineaţa 11

dimineata 11

… Au trecut două luni de când inspectorul Durand m-a găsit inconștientă. Două luni și eu tot nu-mi amintesc ce s-a întâmplat după ce m-am trezit în camera lui Jules Delon! Citesc a mia oară raportul pe care inspectorul mi l-a dat pe furiș… și totul îmi pare străin, rupt dintr-un film.

Din câte se pare am fost găsită în pivnița unei case din B. Eram lovită la cap, semnele vitale erau slabe. Lângă mine era cadavrul lui Sophie, și ea a fost lovită în acelaşi fel… dar a fost prea târziu. Jules a încercat să treacă în mod clandestin granița în Belgia, dar a fost împușcat de grăniceri. De ce a ucis-o pe Sophie, nu vom ști niciodată… se bănuiește că au avut o ceartă conjugală. Oare eu am fost motivul?

…Jules avea o adevărată obsesie pentru mine. Laptopul său era plin de poze cu mine, avea detalii despre mine, despre familia mea… Nu ştiu cum le adunase… erau acolo lucruri despre care nici eu nu știam… nici mama nu știa… Inspectorul Durand a fost destul de amabil să-mi dea și mie o copie… De acolo am aflat că bunica mea era sterilă, că mama mea avea altă mamă… Am înțeles-o în sfârșit pe bunica și am decis să păstrez și eu secretul! Dar cum oare a aflat? Ce urmărea el de fapt?

E prima dimineață după atâta timp în care simt că nu mi se mai amestecă gândurile. Mi-am regăsit coerența. Telefonul sună…

– Alo, domnișoara DuCroix? Inspector Durand la telefon!

– Bună dimineața, domnule inspector! Cu ce vă pot fi de folos?

– Nu fac asta în mod obișnuit, dar deja am încălcat de prea multe ori codul în cazul dumneavoastră domnișoară DuCroix… Ați dori să ieșim la o cafea?

Va urma

10 gânduri despre „Dimineţi – Dimineaţa 11

Lasă un răspuns

