Dimineţi · Poveştile mele

Dimineţi – Dimineaţa 12 (Epilog)

dimineata 12Încerc să îmi ocup mintea.  Am luat o carte din bibliotecă. Nici nu m-am uitat la ea. Citesc aiurea… Oricum e Stendhal … niciodată nu l-am suferit! Bine că nu suntem contemporani… Offfffffffff, dar nu pot să citesc… Nu îmi stă mintea la nimic.

Martha, liniștește-te! Ia o gură de cafea… Aşa… Inspiră… Expiră… Va fi bine.Se va întoarce teafăr, ca întotdeauna. Uite că iubirea a doborât-o din nou pe Martha DuCroix… de data asta definitiv.

Atacurile teroriste s-au înmulțit. Lumea a luat-o razna… Nu o mai înțeleg, nu mă mai regăsesc în ea. Liniștea mea s-a dus pe apa sâmbetei. Nu mă mai pot detașa de tot ce se întâmplă-n jur. Nu mai pot merge nepăstoare ascultând doar zgomotul tocurilor mele… Nu… de când sunt cu el nu! Mi-a distrus toate zidurile, m-a făcut o îndrăgostită … și nimic mai mult. Mă tem pentru el de fiecare dată când ştiu că e plecat…

Şi de fiecare dată se-ntoarce zâmbitor. Mă ia-n brațe și mă strânge atât de tare încât simt că mă dezintegrez, dar sărutul lui mă recompune într-o formă și mai sublimă. Mă aruncă pe pat și-mi arată de ce e de 1.000.ooo de ori mai frumos să faci dragoste, decât să faci sex. Tot ce știam despre plăcere până la el, nu a fost decât o mare minciună… Acum ştiu cum doar o mângâiere suavă te poate face să te cutremuri, cum doar un sărut inocent îți trezește orice simț adormit…

Trebuie să se întoarcă și de data asta, mi-a promis! Îmi examinez verigheta. Altă dată mi s-ar fi părut o porcărie, acum mi se pare divin să aparții cu totul și chiar cu mai mult de-atât unei singure persoane…  să-ți regăsești lumea-n privirea lui… Boris Durand, mi-ai promis că nu mă lași văduvă de tânără și te vei ține de cuvânt!

Sună interfonul…

– Se pare că mi-am uitat cheile, poți să-mi deschizi!

Daaa… s-a întors… Fericirea pune  stăpânire pe mine, un zâmbet tâmp cred că mi se conturează. Martha DuCroix… de la o vreme clar nu te mai recunosc!

Sfârşit

12 gânduri despre „Dimineţi – Dimineaţa 12 (Epilog)

    1. Le găsesc pe Google sau pe Pinterest (mai ales pe Pinterest) uneori găsesc mai întâi fotografia și abia apoi scriu, am un stoc de imagini frumoase în continuă creștere 😀

Lasă un răspuns

