Jurnal

Aş vrea să plec undeva unde să fiu o străină…

tumblr_lrd4gtih9j1qkgv2io1_r1_500

Dragă jurnal,

Săptămânile astea am făcut multe lucruri… lucruri care nu ştiu cât de bine sunt… Adică. da am făcut ce era corect… ştiu… dar… de ce doare atât să mă desprind? De ce nu pot pur şi simplu să merg mai departe şi să las în urmă tona asta de sentimente ce apasă pe sufletul meu? Aş vrea să plec undeva unde să fiu o străină… să nu am decât scrisul apropiat mie şi-atât!

Astăzi … wow, e deja un nou astăzi… da e 00:33 chiar în momentul de faţă. Astăzi e 25 ianuarie. Momentan sunt la un servici pe care nu ştiu dacă mi l-am dorit, nu ştiu de ce am aplicat, nu ştiu de ce am acceptat, mi-a cauzat mai mult nervi… dar în curând totul va intra pe alt făgaş… măcar din punctul ăsta de vedere să fie bine, dacă-n rest… Încerc să fiu încrezătoare şi pe alte planuri – trebuie să o scot la capăt până la urmă, nu?

Afară e întuneric şi plouă. Vreme naşpa. Aştept primăvara.

Acasă – ce n-aş da să fiu acasă… în pătuţul meu… să dorm cu Cora lângă mine.

Meșteresc…de când nu am mai meşterit ceva… serviciul ăsta mă seacă de absolut orice gând creativ. Tot ce a fost luna asta pe blog era scris de ceva timp… Cuvintele mi se învârt în cap, chiar se contopesc frumos… dar… când vine momentul să le aştern… nu mai vor! Chiar am nevoie de odihnă, apoi voi vedea totul mult mai limpede… Sper să-mi revin în februarie, am selectat nişte poze drăguţe din colecţia mea – sper să mă inspire…

Ascult acum „Fericirea n-o poți cumpăra/ Ascultă ce îţi spune inima” – Randi, Uddi şi Nadir, Prietena ta – asta e la radio.

Citesc zilele astea: ” Ingredientele iubirii” de Nicholas Barreau – o carte superbă primită în dar de la scumpa mea Antoaneta şi piticii ei voinici … de fapt am primit multe cărţi în ultima vreme (până la urmă nu e totul atât de negru)

Mă gândesc la ceea ce ma scris mai sus, vreau o vacanţă incognito – oriunde! Doar eu şi scrisul. Am nevoie de asta. Trebuie să scriu… să scriu mult… să mă descarc, să plâng, să uit şi-apoi… apoi să creez… am neglijat-o şi pe Astrid, şi poate asta mă doare mai tare decât sentimentele rănite.

Am învățat că inima uneori stă în loc pentru cine nu trebuie, dar viaţa merge mai departe.

Sunt recunoscătoare pentru tot ce mi s-a întâmplat bun de la începutul anului, pentru că au fost şi lucruri bune, asta excluzând planul sentimental…

Aștept  să se termine preavizul ăsta o dată, să pot şi eu să dorm ca o persoană normală!

Îmi doresc, ca de obicei, a devenit un clişeu deja – pace, linişte şi iubire!

Să aveţi o zi excelentă, dragii meieu una voi dormi cred că mai mult de jumătate din ea… dar ne citim noi! ♥

 

5 gânduri despre „Aş vrea să plec undeva unde să fiu o străină…

Lasă un răspuns

