Gânduri scrise · Jurnal

Banalul cotidian şi iubita sa, banala lene

jurnal

Săptămânile astea am fost tare obosită. V-am mai spus. V-am mai spus și că inspirația m-a cam ocolit… Spre surprinderea mea, chiar nu am putut scrie mare lucru… creativ, pentru blog… Însă nu vă impacientați – o să profit de faptul că februarie e așa-zisa lună a iubirii pentru a vă face cunoștință cu Astrid!

Astăzi e joi, 29 ianuarie. Luna asta mi s-a părut că a trecut greu. Parcă am îmbătrânit cu 10 ani din pricina job-ului de care vă povesteam în jurnalul trecut dar etapa asta a trecut, din fericire! E timpul să merg mai departe!

Afară e gri!

În casă – cald și bine.

Meșteresc nimic, am în program doar o singură activitate: lenevit! Trebuie să îmi revin, mă simt ca o octogenară. De fapt, octogenarele pe care le cunosc sunt mai sprintene decât mine – asta-ţi trebuie când te arunci cu capul înainte…

Ascult liniștea – nu am mai ascultat-o de mult, mi-era dor de ea… aveam nevoie de ea.

Citesc Dragă viață de Alice Munro… îmi place, dar nu mi se pare extraordinară…

Mă gândesc că am nevoie de mult banal, de nimic surprinzător – măcar o vreme, până îmi revin.

Am învățat să am răbdare, dar oare chiar mi-am învățat lecția? Vom vedea…

Sunt recunoscătoare pentru tot ce mi s-a întâmpla de când a început anul!

Aștept surprizele pe care mi le rezervă luna februarie!

Îmi doresc pace, liniște și iubire – dar asta știați deja… A, și să sosească noul laptop mai repede :))

Voi ce mai faceți, dragilor? Cum a fost pentru voi prima lună a anului?

13 gânduri despre „Banalul cotidian şi iubita sa, banala lene

  1. Oh, şi eu mă simt super obosită, luna ianuarie=sesiune, cred că asta spune totul, singura bucurie pe ziua de azi, deşi nu a trecut încă…e faptul că spun liniştită: ” mai am un singur examen”. Până acum e bine, luna februarie se dedică altor şi altor stresuri… dar vor trece…

    Eu îţi doresc un Februarie cu multă dragoste şi inspiraţie ! ❤
    Te pup, Diana ! 🙄

Lasă un răspuns

