Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Ce citesc anul ăsta (sau cel puţin aşa plănuiesc)

0669e8fb40dcec85925ca48e66f2e2e7Cărți… știți deja că îmi plac! În fiecare an îmi fac o listă cu cărțile pe care vreau să le citesc, bine, recunosc – e o listă în continuă creștere! Ce vreau să citesc anul ăsta? Ce am citit până acum? Ei bine, veți afla în cele ce urmează! Știu că e o listă imensă, dar credeți-mă: nu știți de ce sunt în stare!

TBR (To Be Read – 2015)

1. Dragoste Virtuală de Daniel Glattauer – a fost prima carte citită pe anul ăsta. „Un roman epistolar în varianta 2.0”  – după cum am spus în recenzia de pe GoodRead.ro. O poveste pe care trebuie neapărat să o citiți!

2. P.S.Te iubesc de Cecilia Ahern – de mult voiam să o citesc și nu m-a dezamăgit! Super-roman!

3.Ingredientele iubirii de Nicolas Barreau – o poveste ce are toate ingredientele pentru a vă captiva!

4. Regulile dragostei de Freya North –  o poveste despre prietenie, relații, sex ce trebuie neapărat citită!

5. Dragă viață de Alice Munro – mai am un capitol… interesantă, plăcută, recomand!

6. Toate cele șapte valuri de Daniel Glattauer – continuarea romanului Dragoste virtuală, abia aștept!

7. Parfumul de Patrick Suskind

8. Ce-am făcut când am tăcut de Andreea Esca

9. Prințesa Diana. Povestea Nespusă de Monica Ali

10. Cum iubesc bărbații de Mihaela Rădulescu

11.Ultima scrisoare de dragoste de Jojo Moyes

12. Fata dispărută de Gillian Flynn

13. Sex and The City de Candace Bushnell

14. Cel care mă așteaptă de Parinoush Saniee

15. Tatăl celuilalt copil de Parinoush Saniee

16. Dezgolită de Lola Beccaria

17. Jertfa iubirii de Jojo Moyes

18. Voi fi acolo de Guillaume Musso

19. There’s no place like here de Cecilia Ahern

20. Mulțumesc pentru amintiri de Cecilia Ahern

21. Fata de hârtie de Guillaume Musso

22. Cadoul de Cecilia Ahern

23 – 27 Atracția;  Revelația;  Împlinirea; Captivated de Sylvia Day

28. Jurnalul Annei Frank

29. Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion

30. Ticălosul seducător de Christina Lauren

31. O zi de David Nicholls

32. Jurnalul lui Bridget Jones de Helen Fielding

33. Fericirea începe azi de Jamie McGuire

34. Fericirea mea ești tu de Jamie McGuire

35.Mireasa fără voie Jo Beverly

36. Vânătorii de zmeie de Khaled Hosseini

37. Ca apa pentru ciocolată de Laura Esquivel

38. Plăceri interzise de Lora Leigh

39.Strania călătorie a domnului Daldry de Marc Levy

40. Școala supunerii de Marina Anderson

41. Femei care iubesc prea mult de Norwood Robin

42. Adulter de Paulo Coelho

43. Intimidare de Penelope Douglas

44. Alex de Pierre Lamaître

45. Mă dau în vânt după cumpărături  de Sophie Kinsella

46. Anna și sărutul franțuzesc de Stephanie Perkins

47. Tragemi-o de Virginie Despentes

48. Varstele lui Lulu de Almudena Grandes

49. Amelie de Elizabeth Adler

50. Incest de Anais Nin

51. Băiatul cu pijamale în dungi  de John Boyne

52. Căutând-o pe Alaska de John Green

53. Domnul Ibrahim și florile din Coran de Eric-Emmanuel Schmitt

54. Evanghelia după Pilat de Eric-Emmanuel Schmitt

55. Milarepa de Eric-Emmanuel Schmitt

56. Dans, dans, dans de Haruki Murakami

57. Plânsul lui Nietzche de Irvin D. Yalom

58. Fata cu portocale de Jostein Gaarder

59. Lumea Sofiei de Jostein Gaarder

60. Travesti de Mircea Cărtărescu

61. Lolita de Vladimir Nabokov

62. Albastru nemărginit, aproape transparent de Ryu Murakami

63. Apărarea lui Galilei de Octavian Paler

64. Aventuri solitare  de Octavian Paler

65. Caminante de Octavian Paler

66. Cât o iubim pe Glenda de Julio Cortazar

67. Deșertul pentru totdeauna de Octavian Paler

68. Fata cu cercel de perlă de Tracy Cavalier

69. Gertrud de Herman Hesse

70. Îngeri căzători de Tracy Cavalier

71. Elizabeth împărăteasa fără voie de Brigitte Hamanm

72. Mireasa îndărătnică de Julie Garwood

Eclectică listă, nu?

22 de gânduri despre „Ce citesc anul ăsta (sau cel puţin aşa plănuiesc)

  1. Mult spor la lectură, Diana dragă!
    Cărțile lui Giullaume Musso nu te vor dezamăgi, mie mi-au plăcut mult de tot!
    Un pic dezamăgitoare pentru mine a fost Lolita lui Nabokov.
    Și eu vreau să citesc unele din cărțile enumerate de tine.
    Lectură plăcută! Timp să avem! 🙂

    1. Citesc mult și (aproape) orice :)) mai nou, sunt și plătită pentru asta 🙂 am citit toate cărțile Răduleascăi, prima și ultima – nu mi-au plăcut, a doua – frumoasă, a treia – acceptabilă.

Lasă un răspuns

