Poeziile mele

…ți-am scrijelit o odă

si ti-am scrijelit o oda

Mi-ai deschis ochii spre-o lume nouă,
Mi-ai arătat noi orizonturi,
Mi-ai insuflat noi iluzii,
Mi-ai demonstrat teorii imposibile –
Toate astea doar cu-n zâmbet.

M-ai urcat pe culmi,
Mi-ai atașat aripi și m-ai înălțat,
M-ai făcut să tremur dulce –
Toate astea doar c-o atingere.

M-ai făcut să cred în … tot,
M-ai făcut să sper,
Mi-ai redat zâmbetul –
Toate astea doar c-o vorbă.

Mi-ai dat atâtea lucruri frumoase
M-ai învățat atâtea –
Și ce ți-am oferit în schimb?
Ți-am scrijelit, pe pereții mei interiori, o odă –
O odă pentru sufletul tău,
O odă pentru ochii tăi,
O odă pentru buzele tale,
O oda pentru mâinile tale,
O odă pentru corpul tău ce ma-înfioară,
O odă pentru picioarele tale…

O odă pentru tine – om frumos.

6 gânduri despre „…ți-am scrijelit o odă

Lasă un răspuns

