Astrid

Astrid – I. Triunghi clasic. 2. Paul (partea 8)

În timp ce beam cafeua îi admiram frumuseţea. Aşa cu ochii obosiţi, fără puţina cantitate de machiaj pe care o purta era şi mai frumoasă. S-a aranjat puţin şi am condus-o acasă, pe drum am văzut-o pe Laura…

  • Uite-o pe doamna profesoară…
  • Cine?
  • Da, uite tipa aia creaţă de colo, dar nu ne vede.

Ei nu ne vedea, poate când se uita Astrid nu ne vedea. Dar e mai bine, când m-am întors spre ea, am citit ura în ochii ei. Nu-mi venea să cred ce coincidenţă nefericită! Din toate străzile din oraş trebuia să se plimbe pe strada mea! Incredibil… Acum mai sună şi telefonul! E Astrid…

  • Ceeee faaaaaaaaaaci? Mă întreabă ea pe tonul ei copilăresc.
  • Bine tu? Cum te mai simţi? Îţi mai e rău?
  • Nu sunt bine acum. Am dormit puţin.
  • I-auzi, bravo!
  • ..
  • Da!
  • Voiam să te întreb ceva.
  • Spune micuţa mea, întreabă-mă orice!
  • Dar nu te superi?
  • Cum să mă supăr pe tine?
  • Sigur nu te superi…
  • Sigur!
  • De ce nu mi-ai spus că ai fost cu domnişoara profesoară Marinescu?
  • În primul rând pentru că nici nu ştiam că e profa ta. Adică ştiam că e şi ea la facultate acolo, dar nu ştiam dacă îţi predă şi ţie. Şi-apoi nu mai contează ea e de domeniul trecutului, tu eşti viitorul…
  • Sigur?
  • Sigur! Dar de unde ai aflat?
  • Mi-a spus Ionuţ.
  • Ionuţ… era de aşteptat, e vărul tău, dar şi el ştie că s-a terminat.
  • Da, mi-a spus şi asta…
  • Dar voiam să aud de la tine.
  • Şi ce ţi-a mai spus?
  • Să am grijă cu tine că eşti un nenorocit! A început să râdă.
  • Deci aşa mă laudă el! Lasă că vorbesc eu cu el.
  • Nu nu, el te-a lăudat asta am zis eu. De acum încolo promiţi să îmi spui mereu adevărul.
  • Da, iubita mea mică. Auzi ieşi la o plimbare?
  • Da, când?
  • Acum în 10 minute. Crezi că eşti gata?
  • Da
  • Bine, vin să te iau. Te pup.
  • Şi eeeeeuuuu.

Trebuia să-mi scot cumva din cap privirea urâcioasă a Laurei. Aerul era rece şi tăios. Dintr-un bloc se auzea un „La mulţi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani” lălăit, pesemne era ziua vreunui Vasile. Urăsc perioada asta de iarnă. Totul e gri şi pe jos numai mocirlă. Şi beculeţele astea îmi deranjează ochii. Astrid mă aştepta deja în faţa scării ei.

Lasă un răspuns

