Astrid

Astrid – II.Dimineți

De-afară vine o lumină albă şi rece. Cred că a nins. Prima ninsoare din an! În cameră e cald. Mă mai cuibăresc puţin în pat. Nu vreau să mă trezesc! Vreau să îl îmbrăţişez pe Paul, dar nu mai e. Mă ridic. În cameră e un dezastru total. Hainele noastre sunt aruncate peste tot, pe fotoliu, pe măsuţă… o şosetă a aterizat pe televizor… A fost o noapte lungă şi frumoasă cum sunt toate nopţile petrecute în camera lui Paul. Oare unde o fi?

Uşa se deschide. Paul intră (poartă doar boxeri) cu o tavă pe care are 2 căni cu cafea proaspătă şi nişte sandvişuri. Are un corp perfect, parcă sculptat. Pe faţă are acei mici ţepi negri din totdeauna… şi îi stă atât de bine cu ei. Zâmbeşte şmechereşte, doar puţin… în colţul gurii. Ochii săi negrii par luminoşi.

  • Te-ai trezit copil?
  • .. tu, de ce nu ai mai stat lângă mine, la căldurică?
  • Voiam să îţi fac o surpriză.
  • O supriză?
  • .. hai mă nu zi că ai uitat, de obicei bărbaţii uită…
  • Ce am uitat?
  • Gândeşte copilu’… gândeşte…
  • .. cum am putut uita? Spun eu după vreo 2-3 minute de gândire…
  • Eşti mică şi d-aia!
  • Dar mai e, împlinim 2 ani diseară… mai aveam timp să îmi amintesc!
  • Cum, nu mi-ai luat cadou?
  • Şi mai zici că eu sunt copil!

Îl sărut. El mă întinde pe spate. Mă muşcă de gât. Eu îl zgârii pe spate. Încet-încet corpurile noastre începeau din nou jocul acela minunat şi senzual ce se derulează aproape seară de seară între noi. Nu mai există reguli. Suntem doar noi doi şi-atât. Eu sunt a lui. El e al meu. În jur e-un vid umplut de gemetele mele. Mă umple de săruturi. Îl mângâi uşor… Mă priveşte-n ochi, e obosit, dar fericit… Eu… eu aş vrea să-i spun cât de minunat e acest sentiment… câte de împlinită mă simt… dar nu pot… nu pot decât să spun un imens „ah”…

Stau cu capul pe pieptul lui. Inima încă îi bate într-un ritm frenetic. Îi inspir mirosul masculin – e drogul meu. Un zâmbet ia naştere pe faţa mea. Închid ochii şi mă las purtată de ritmul bătăilor inimii lui – e singura muzică ce vreau s-o aud acum…

  • Te iubesc roşcato!
  • Şi eu te iubesc mai mult!
  • Ba nu ai cum, că eşti mică, eu sunt mare… e logic să iubesc mai mult!
  • Ba nu e aşa! Nu e aşa!
  • E nuuuuuuuuuuu! Ce să zici şi tu acum?

*

Vacanţa e atât de aproape şi totuşi atât de departe. Vreau să stau mai mult cu Paul… Încă vreau să stau cât mai mult cu el, vraja nu s-a dus, dimpotrivă efectul ei s-a amplificat. Facultatea asta mă plictiseste teribil si tot nu am scăpat de sentimentul ăsta aiurea pe care îl am când am curs cu profa Marinescu…

Uite-o că intră pare foarte palidă în ultima vreme, şi aşa ea e foarte albă dar acum e exagerat… Parcă e şi mai slabă. Ochii ei căprui sunt pierduţi parcă undeva. O fi bolnavă?

Chiar arată rău… De când m-am întors din acea vacanţă de Crăciu, a arătat tot mai rău. Nu pot să nu mă simt vinovată. Încearcă să se adune şi nu poate… se întâmplă tot mai des asta…

*

  • Ce faci copil ai terminat cursurile?
  • Da.. vii să mă iei?
  • Sigur! Ajung în 5 minute.

Şi chiar în 5 minute a ajuns… e atât de punctual, enervant de punctual! Mă urc în maşină şi îl sărut. Şi acum, de fiecare dată când mă sărută mi se pare că e prima dată… Apoi, pentru o clipă, în oglindă zăresc o umbră… care ne urmărea. Era ea…

  • Ce ai păţit, roşcato? Pari abătută? Vreo notă mică? Îmi spune el ironic.
  • .. doar că… mă gândeam la profa Marinescu, de ceva vreme parcă numai e ea… pare că care mintea rătăcită, şi fizic s-a schimbat. Tu nu ai mai văzut-o?
  • Nu, de ce mă întrebi?
  • Aşa… să nu crezi că din gelozie, doar că… tu o ştii mai bine, poate… E tare schimbată…

Sfârșitul primei serii de postări pe blog

11 gânduri despre „Astrid – II.Dimineți

  1. Imi place foarte mult;e frumos,romantic,ca la 20 de ani. Felicitari! Pot sa te rog sa ma anunti cind postezi?

    1. Mulțumesc pentru apreciere! Vă puteți abona adăguând e-mailul dumneavoastră în secțiunea follow blog (aparea în partea dreaptă atunci când citiți un articol).

Lasă un răspuns

