În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Se apropie… Ora de Medicament

Ora_de_medicamentCine nu îl cunoaște pe Radu Cîrstea, a.k.a Ratzone – ar trebui să s-o facă! Eu îl citesc de ceva timp deja și nu de puține ori reușește să mă surprindă cu creativitatea sa. În curând își va lansa cel de-al treilea volum de poezie – Ora de Medicament. Cu această ocazie i-am luat un mini-interviu pentru GoodRead.ro, dar am profitat să îi pun și câteva întrebări pentru voi – cititorii mei iubiți!

Poezie? De ce?

Din greșeală, singurătate, neînțelegere, pasiune, eșec. Din cauza eșecului este un motiv. Poate că poezia nu există. Realizezi oare cât de mare este eșecul? Realizezi că în jur nu mai este nimic altceva. Sau dacă nu este eșecul un motiv, măcar este cel mai bun sinonim.

De ce nu un roman? E prea mainstream?

Credeam că voi scrie roman dar nu mi-l permit. E prea mult pentru mine. Sunt o tonă de ace care intră în mine și eu am 56 de kg. Sunt o pradă mult prea ușoară.

Tu și poezia – definește-mi relația asta te rog!

Un prost cere o fata superbă de soție și ea nu-l acceptă pentru că îi este rușine să-i vorbească, darămite să-l ia de soț.

„Ora de Medicament” a reprezentat o provocare, un test?

Ora de Medicament reprezintă testul cel mai puternic, ca un ultim drog. Să iei un drog și să admiți că este ultima dată. Cum ar fi o imagine ca asta într-o seară și cum ar fi ziua care urmează?

Unde vom găsi noua ta carte?

În toate librăriile, cred, online sau în cele care contează, pe site la librăria Herg Benet, în librării fizice importante și la mine, cred!

Lasă un răspuns

