În trecere pe străduţă · Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Revolte… în ogradă

coperta-revolta-din-ograda-preview

Să te-ncumeți să scrii o carte în ziua de azi? Nebunie! Să scrii o carte pentru copii – nebunie curată! În ziua de azi copii nu se mai dau în vânt după cărți, ei vor jocuri și desene animate cât mai violente (sincer, eu mă sperii de unele desene din ziua de azi). Însă copii au mare nevoie de povești,  de eroi, au nevoie să fie plimbați pe tărâmuri pe care numai lectura îi poate duce! Și nu mă refer doar la copii-copii, știți voi ăia de sunt maxim pe clasa a 5-a, ci de toți copii – indiferent de vârstă… Atunci, mai bine, reformulez: oamenii au mare nevoie de povești,  de eroi, au nevoie să fie plimbați pe tărâmuri pe care numai lectura îi poate duce!

Tocmai de aceea m-am bucurat tare mult când am aflat că Petru va scoate în sfârșit o carte! Revolta din ogradă e o odisee în toată regula. O combinație între Muzicanții din Bremen și Ferma animalelor, dar diferită, de sine stătătoare. Eu am avut deja ocazia să o citesc pe blogul lui Petru – și am fost plăcu surprinsă. Nu e doar o carte pentru copii, e o carte pentru toți. O carte de aventuri și plină de tâlc! Însă, nu o să vă spun despre ce e vorba. Nu-mi place să stric surpriza, tot ce vă pot spune e că am fost impresionată de ea și că aștept și alte cărți ale lui Petru – poate Planeta Paradis

Am încercat să-i iau și un interviu lui Petru, dar tehnologia mi-a jucat feste. Însă, vă îndemn să îl citiți și să îl descoperiți voi – merită!  Are niște povești foarte reușite la el blog, dar și niște articole extrem de interesante. E o persoană deschisă, comunicativă – sunt sigură că și voi îl veți aprecia…

7 gânduri despre „Revolte… în ogradă

  1. Profundă recunoștință pentru frumoasele tale rânduri! Păcat că s-a pierdut interviul, care mi-a produs emoțiile inerente unuei astfel de experiențe, inedite pentru mine. Poate repetăm în viitor. 🙂

Lasă un răspuns

