Gânduri scrise

Mindfuck

15eba0b337dcae0abb89a50e3fa9dfde

Încerc să mă dezbrac de secrete în fața ta, Am mai făcut asta și cu ce m-am ales? Mă-ntorc adesea în ultima noastră seară împreună. Eu am urcat înaintea ta. Simțeam că ceva s-a rupt încă de mai devreme… dar eram în faza de negare. Am dat play pe telefon la Bitză – Vorbește vinul, am început să mă schimb în timp ce cântam,.. Doamne cât mi se potrivea piesa asta în acel moment…

Prefă-te că nu-ți pasă, prefă-te că ești proastă… dar pentru lume n-ar conta la cât ești de frumoasă…

Și-acum vii și vrei ce? Nu îți e de ajuns că te-am primit din nou în viața mea? Că ești confidentul meu? Let me tell you a story – our story – sau cel puțin lucrurile pe care nu le știai…

Știi cât timp a trecut după ce m-am despărți de el până când m-am oprit din comparat, din visat cai verzi pe pereți și întoarceri ce nu urmau să aibă loc – cel puțin nu genul de întoarcere pe care o voiam eu? Știi cât de greu mi-a fost să îmi cobor zidurile? Știi cât de liberă mă simțeam la începutul relației cu tine, asta până să strici tu tot cu neîncredere și paranoia…

Apoi ni s-a rupt filmul… Cum m-am simțit? Ușurată, da… ușurată… dar în același timp m-am simțit și pustie. Viața mea era aiurea, în timp ce  tu în cele din urmă… eh nu vreau să îți amintesc de episodul ăla.

Am avut un scurt moment de pierzanie. Era să mă întorc la el, dar soarta îmi rezerva surprize și… în cele din urmă… Ei bine știi cu cine m-am combinat în cele din urmă și cum mi-a distrus sufletul, Și astea pentru că m-am încăpățânat prea tare să uit și să fac cumva ca acea relație să fie ultima… bad decision…

Și după? Și după… După ne-am regăsit. Și suntem ceea ce suntem acum. Și nimic mai mult. Deși acum tu poate vrei mai mult…

Eu între timp mă întorsesem la el și mă mințeam că-mi era bine, dar… Clar nu îmi era. Am plecat.

Am obosit să-i dau șanse lui și am obosit să îți tot explic că după tot ce s-a întâmplat nu te mai văd decât ca pe cineva apropiat sufletului meu, Și vreau să rămâi așa, Ne e bine așa. Nu vreau să te pierd și pe tine iar, la fel cum l-am pierdut pe el…

Nu aș mai suporta, Înțelegi? Sau cam bat câmpii?

Mindfuck!

12 gânduri despre „Mindfuck

  1. Totuşi. Nu simţi că eşti un pic nedreaptă ? Nu simţi că, tacit, ceri o acceptare care, conform tuturor definiţiilor, nu are cum să fie decât nedreaptă ? Nu simţi că tot ceea ce oferi nu e decât un segment de timp despre care nici tu nu ai şti să te pronunţi cât ar dura ? Fiindcă, să mă ierţi că-ţi spun, căutând totuşi soarele, nu aici vei rămâne. Ce ţi se-ntâmplă e numai un popas. Dacă am înţeles eu bine…

    1. Viața cred că e făcută din popasuri… sunt nedreaptă, da… însă și cel căruia i-am dedicat acest articol a fost și este nedrept, dar am preferat să îl pun într-o lumină bună

          1. De sunat, sună bine. Dar e umpicuţ greu descifrabil. Şi dacă ai mai şi pus la blat înţelesuri ori ai cosmetizat imagini, treaba se complică şi mai mult. Dar, repet, şi mie îmi place cum sună.

Lasă un răspuns

