Gânduri scrise

Tu

declaratii

Nu mai am speranțe. Mă hrănesc cu iluzii și mă mint de fiecare dată că e ultima oară,  Ca de obicei, mă-ntorc către scris… și-n scrisul meu ești… TU!

Tu! Tu! Tu! Mereu ai fost tu, dar am văzut când deja trenul ne plecase. Când deja tot ce făceam era să ne distrugem.  Dacă-aș fi știut mai de mult…

Nu, gata… am spus gata…

Gata? De ce nu pot? De ce? De ce de fiecare dată când fac duș încerc să mi te șterg de pe piele? De ce în fiecare noapte încerc să-mi exorcizez visele? De ce simt că alerg printr-un labirint fără ieșire? De ce numele tău mă bântuie? De ce când închid ochii văd cum îmi plimb degetele pe bărbia ta?

De ce trebuie să se rezume totul la tine?

6 gânduri despre „Tu

Lasă un răspuns

