Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă

Leapșă. Singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă

keep-calm-and-blog

Iată că Sarcasticu mă provoacă din nou în public! După micul nostru concurs de dans, acum vrea să știe ce blog aș citi toată viețișoara mea fără a mă plictisi!

Ei bine, răspunsul meu e…. Radu F. Constantinescu? Otravă? Irina Binder? Prea mainstream… Cine mă cunoaște știe că nu-i citesc (bine, cu excepția unor mici și rare momente în care citesc câte un text de-al lui Radu F… nici eu nu știu de ce, pot enumera cu ușurință cel puțin 20 de bloggeri care scriu mult mai bine!). Deci, cin’ să fie? Chiriluță? Nu, nici pe el nu-l citesc așa des… și iarăși, e tot cam mainstream! Pe Sarcasticu? Ei, și să nu vreau și tot trebuie să fac asta (știe el de ce -_- )!

Adevărul e că, oricât m-aș strădui nu pot alege un singur blog dintre cele pe care le citesc regulat! Deci, îmi pare rău dragul meu Sarcastic, dar eu schimb puțin regulile tale 😛 La fiecare din blogurile pe care le citesc îmi este drag ceva anume, aș lua câte o bucățică din fiecare și aș forma un megablog.

Deci cum ar arăta acest megablog sau blogul ideal în viziunea mea? Păi ar fi un blog cu de toate, câte ceva pentru fiecare: sarcasm, informații pertinente. comentarii efervescente, cărți, momente din viața de zi cu zi, călătorii, zâmbete, tristeți, iubiri, povești, simțiri, umor, … , advertoriale – da, chiar și d-astea știu câțiva bloggeri care scriu advertoriale mișto! Ar fi un blog cu mai mulți autori, care vine fiecare cu o nouă – iar în acest colectiv m-aș simți mă simt ca-ntr-o mare gașcă!

Blogul pe care l-aș citi toată viața e orice blog scris cu pasiune!

Cum ar arăta blogul pe care l-ați citi toată viața? Sunt tare curioasă! În plus, dacă scrieți un articol pe tema asta și în el adăugați link către blogul lui Sarcasticu iar apoi distribuiți articolul pe Facebook folosiți hashtag-ul #LeapsaLuiSarcasticu puteți câștiga ceva! Ce, nici măcar eu nu știu – deci e GRAV! Sau puteți scrie un articol pe această temă doar pentru amuzament, deci, oricine vrea să preia leapșa e liber să o facă! Aș fi interesată ce răspund următorii: AdelinaIuliaKentloveOanaand my girl Rudia Sparks!

25 de gânduri despre „Leapșă. Singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă

      1. Pentru că așa zic eu! -_- Și pentru că și tu ai scris că trișezi puțin, mixând diferite bloguri și chestii. Stai jos!

  1. Eu cred ca cine ar citi un singur blog, ar face-o mai degraba din egoism, nu pentru ca ar gasi acolo tot ceea ce cauta.

Lasă un răspuns

