Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă

De ce am plecat din eBloguri?

am plecat din ebloguri

Înainte de toate niște lămuriri!

  1. Eram datoare cu acest articol încă de când am revenit pe WordPress, scuze de întârziere!  Motivul pentru care nu a apărut la vremea respectivă este unul simplu: nu am vrut să îmi murdăresc blogul!
  2. Contrar părerilor unei anumite persoane nu arunc cu noroi în munca celor care au făcut sau încă mai fac parte din echipa eBloguri (aștept să vă treziți și voi)… și cu atât mai puțin nu arunc cu noroi în munca mea! Prima persoană care nu respectă ceea ce a făcut echipa este tocmai persoana care a creat site-ul.

Povestea

Am intrat în echipă pentru a scrie rubrica Un blogger pe zi – inițial, cât timp era Ruxandra în concediu, apoi mi s-a spus că vom scrie o zi eu, o zi ea și am și o postare pe acest blog care dovedește asta! (Evident, Ruxandra habar nu avea despre chestia asta și a fost înlăturată din echipă). Apoi se tot vorbea rău despre Ruxandra, o bloggeriță pe care o citeam și o apreciam, mi-am zis că e normal – e supărat omul, mi-am văzut de treaba mea. Îmi plăcea să le prezint și altora oameni frumoși cu bloguri ce meritau citite!

Blogul,  l-am mutat din dorința de a-l trece la un nivel superior. Am învățat să fac și SEO… însă cu tot SEO-ul, tema premium și etc. nu aveam vizitatori câți aveam pe WordPress decât în cazuri rare! Asta ca să nu mai menționez și alte bug-uri sau de câte ori cădea platforma.

Am mai scris și unele articole despre blogging. Bine, pe unele le-am tradus, însă niciodată doar din sursele ce mi-au fost date… a trebuit să fac documentare extra pentru că acele surse erau jalnice. Știți cât costă o traducere (pagină A4 cu 2000 de caractere, Times New Roman 12 spațiere de 1,5 – bine, eu am tradus mult mai mult de o singură pagină)? Apoi acele articole au fost mutate în altă parte. Și nu doar ale mele ci și cele ale lui  Sarcasticu (mult mai multe la număr).

Se intra în conflict mult prea des și voi mă știți – eu nu mă identific cu așa ceva… Nu îmi place publicitatea pe spatele scandalurilor, certurile aiurea doar de dragul de a avea comentarii… Mi-am văzut de treaba mea, ca de obicei! Mi s-a vorbit urât inclusiv despre alți membrii ai echipei!

Oricum, eBloguri e doar o unealtă de făcut bani pe munca altora. Am înțeles asta și m-am retras ușor… Am râs de m-am spart când am văzut ce a devenit platforma de socializare a bloggerilor… Raluca scrisese pe blogul ei 2-3 advertoriale și i s-a reproșat că a umplut pagina de advertoriale!?!? Și-acum ce e eBloguri?

Nu regret aproape nimic, eu chiar am vrut să fac ceva frumos, din suflet pentru bloggerii ca mine – la fel cum au vrut toți cei din echipă. Dar am realizat că era în zadar. Am fost promovată? Așa mi s-a spus! Sincer, nu am fost niciodată no-name-ul pe care-l credea „CEO & Founder” (numai mie-mi sună ciudat asta?). M-am promovat singură, prin ceea ce făceam – lumea a apreciat asta (asociindu-mă cu eBloguri mai mult îmi dăunam).

Și totuși regret ceva?

Da, am și spus mai sus – aproape nimic! REGRET că le-am recomandat altora eBloguri! REGRET AMARNIC!

Nu știu cât va mai dura, dar sper să își dea seama și celelalte persoane care încă mai cred că eBloguri e ceva bun vor realiza că nu e nimic altceva decât o mașinărie de făcut bani…

Eu mi-am făcut datoria, am spus ceea ce trebuia să spun mai de mult… Și mă bucur că am plecat la timp dintr-un „proiect” ce îmi distrugea spiritul!

de ce am plecat

Să știi când trebuie să pleci e înțelepciune.

Să pleci e curaj.

Să pleci cu capul sus e demnitate!


P.S.

Mulțumesc că ați citit acest articol până la final!

P.P.S

Cine zice ăla e! (pentru lămuriri găsiți în articolul lui Sarcasticu modul în care eu am fost numită în momentul plecării mele din eBloguri – nu că nu mă așteptam la asta)

34 de gânduri despre „De ce am plecat din eBloguri?

  1. Stii părerea mea. Eu recunosc ca sunt mai artagoasa, dar niciodată cu oamenii buni. Nu pot sa tac cand vad nedreptati, dar asta lucrez. Uneori sa taci este mai bine. Dar sa ai puterea sa taci si in privat, nu numai public asa cum o fac unii, lucru care mă scarbeste.

  2. Nu pot spune că știu exact despre ce este vorba cu ebloguri, am citit articolele fiecăruia dintre voi care critică platforma. Din experiența mea scurtă cu această platformă, fiind chiar prima pe care mi-am deschis un blog, primul blog, am rămas profund dezamăgit. De multe ori nu funcționa, concursurile erau câștigate pe baza a ceva ce nu am înțeles niciodată, pur și simplu câștiga unul sau celălalt care chiar aveau răspunsuri slabe. Mă bucur că nu am ajuns să scriu prea multe articole când a anunțat că se închide și că blogul rămâne dar nu mă mai pot conecta la el (lucru care așa este și acum, blogul meu de acolo poate fi găsit pe google dar eu nu mai pot intra pe el). Când a anunțat că a revenit platforma și mai perfomantă, pe moment vroiam să revin dar după m-am răzgândit. Am vorbit cu Adrian S. și l-am rugat să mă ajute să îmi cumpăr domeniul meu personal unde să scriu ce vreau când vreau și eu să administrez tot și sunt chiar foarte fericit. Singurul lucru care mă mai deranjează este că am acel blog inaccesibil..oricum are puține articole. Acum am văzut că a fost again hackuit..dacă este adevărat sau nu chiar nu mai contează, ideea este că nu este de încredere din punctul meu de vedere.

    1. Bună, Sergiu! Îți știu blogul de acolo, da! În primul rând: NU A FOST HACKUIT! Asta e doar o scuză, pur și simplu cineva (Sarcasticu) a fost mai deștept și l-a scos pe I.C.A de pe facebook-ul ebloguri! Însă, da platforma avea numeroase defecte și fazele cu hack-uiala erau și atunci pure scorneli. Iar de bug-urile blogurilor nu mai zic. Cât despre concursuri… sincer, scriam textele doar când le anunțam apoi… prin minune se alegea câștigătorul înainte să avem ceva de spus (pe scurt: câștiga „cine trebuia” nu cine merita – alt motiv pentru care nu am mai dorit să fiu asociată cu acest proiect!).

  3. Nu demult am intrat si eu in universul acesta al campaniilor, n-am fost interesat pana acum datorita ca am un blog strict pe un anumit domeniu…oricum ebloguri nu mi s-a parut nu stiu ce, intre timp mi-am facut timp sa inventez cateva articole razlete pentru blogalinitiative….poate ma aleg cu ceva…experienta :)) in timp ce altii numara bistarii…

Lasă un răspuns

