Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Rătăcind printre cuvintele altora (ce-am mai citit)

ce-am mai citit

 

A venit primăvara! Soarele-mi bate în geam tot mai des. E vremea de ieșit în oraș, e vremea să te-ncarci cu energie pozitivă… Cum îmi petrec eu zilele astea? Păi, deși mai ies din când în când din casă – îmi petrec zilele printre cuvinte – printre cuvintele mele care mi se-amestecă-n cap de uneori am impresia că e doar o supă alfabet… printre cuvintele blogurilor mele dragi… printre cuvintele din cărți… Da, e timpul să mai vorbim și despre cărți!

Ce cărți am mai citit în martie?

Am început cu cărțile Petronelei Rotar (O să mă știi de undeva și Alive) – like, like, like – I love this woman! Am continuat cu Ana Barton (Prospect de femeie și Mamifer) – respectele mele pentru calitatea scriiturii. Apoi Chris Simion – Ce ne spunem când nu ne vorbim – aveam de mult cartea, dar mereu mă luam cu altceva pot spune că sunt fericită că în sfârșit am reușit să citesc această carte cu suflet!

Am citit o carte tare interesantă pe care am primit-o de la editura ePublishers (cu care am încheiat un parteneriat tare interesant pentru GoodRead) – Goana după iluzii – povestea șocantă (și reală) a unei tinere care și-a găsit refugiul în lumea drogurilor). Tot de la ePublishers am citit și Cum să fii un bun părinte – un ghid tare interesant scris de Michiela Poenaru.

Am recitit povestea lui PetruRevolta din ogradă – însă de data asta în formă printată și ilustrată!

O carte de teorie și istorie literară de la Tracus Arte – Avangardă și experiment de Daniel Clinci! Și mi-a plăcut!

Elixirul dragostei de Eric-Emmanuel Schmitt… Schmitt e feblețea mea. E scriitorul ce reușește să atingă orice suflet… și-mi plac operele lui pentru că nu sunt împopoțonate cu multe cuvinte – spune doar ce are de spus, nu face exces de zel și totuși o face atât de frumos! (P.S. Nu uitați de concurs).

Și, în fine, ultima carte (până acum) – Garda de corp de Merlich Saia – DOAR PENTRU CITITORII RAFINAȚI 😉

Ce citesc acum?

Citesc chiar 2 cărți, în paralel. Prima, Harem. Lumea din spatele vălului de Alev Lytle Croutier – o carte fascinantă despre o lume cu totul aparte. Ce-a de-a doua este, Ora de medicament – good job Ratzone!

Ce mai am de gând să citesc?

Eh, păi luna asta am cam deviat de la lista mea de lectură, însă o să mă întorc încet-încet la ea! Trebuie!

Cum de citesc atât de repede?

Fotocitire? Neaaaah, e simplu: dacă o carte îmi place nu o mai las din mână – așa se face că am citit Elixirul dragostei într-o zi! Dacă nu ma prinde, renunț la ea fără părere de rău (cum am făcut, de pildă, cu ultima carte a Mihaelei Rădulescu).

Păreri mai ample?

Dacă doriți o părere mai amplă despre cărțile pe care le-am citit, evident, le veți găsi pe GoodRead.ro (doar scrieți la search titlul 😉 ). Eu vă las acum, mă duc să mai rătăcesc printre cuvinte ca un mic șoricel de bibliotecă ce sunt ♥

Când mă întorc aș vrea să știu: voi printre cuvintele cui ați mai rătăcit luna asta?

14 gânduri despre „Rătăcind printre cuvintele altora (ce-am mai citit)

  1. Luna asta m-am plimbat printre cuvintele lui Homer şi ale sale „Iliada” şi „Odiseea”, apoi am revenit la literatura română recitind seria „Viaţa la ţarã”, „Tãnase Scatiu” şi „În rãzboi” de Duiliu Zamfirescu, am continuat cu „Eneida” lui Virgiliu, am revenit la literatura românã citind „Anotimpuri” a lui Radu Tudoran şi „Viaţa pe un peron” a lui Octavian Paler, iar acum citesc „Divina comedie” a lui Dante Aligheri. 😊

  2. Luna aceasta sunt mega busy cu multe proiecte și sarcini pe cap. Încerc să finalizez cartea Republica de Platon și Atașamentul în psihoterapie de David J. Wallin. Din păcate sunt cărți bune dar puțin dificile de citit și trebuie să am mediu potrivit să le citesc, de aceea cred că am și rămas în urmă. Dar e bine,mai așteaptă vreo 10 la coada după :))

Lasă un răspuns

