Gânduri scrise

Am defecte

Am defecte… știu. Dar nu pot fi altfel. Dăruiesc tot, absolut tot… și mă aștept să primesc tot. Nu înțeleg de ce unii pun persoana pe care o numesc „specială” pe planul al doilea, de ce le deranjează că acea persoană cică „specială” spune că îl/o cunoaște mai bine decât oricine, de ce li se pare normal să spună că așteptau comentarii/mesaje/eu mai știu ce de alte persoane (de sex opus) și să mai pună și inimioară la final, de ce li se pare ok să aibă glumițe cu alte persoane (e total diferit de a comunica), de ce…

Ce rost mai are… am defecte! Dau totul și aștept totul și-n public, nu doar în privat…

Fără titlu

24 de gânduri despre „Am defecte

Lasă un răspuns

