În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Despre tipuri de bărbați, un pic despre femei și despre blog cu MissWho

Ce faceți dragilor? Pe la începutul lunii am  avut pe blog un guest post: Nu există și-a căutat-oVouă v-a plăcut, mie mi-a plăcut… Prin urmare m-am gândit să îi iau un interviu autoarei… 

Ladies and gentlemen I give you – MissWho!

dsf9870

Bună, pentru început spune-ne cine e MissWho de fapt!

Bună! MissWho e în primul rând un concept despre ce înseamnă să fii femeie. Dacă MissWho s-ar materializa precum Pinocchio, atunci ar fi o femeie foarte elegantă, în aspect și comportament, foarte inteligentă și educată, foarte puternică și care știe ce vrea. Glumesc de foarte multe ori spunând că MissWho este o femeie mai fascinantă și mai puternică decât mine.

Cât despre autoare… ea tinde să devină atât de echilibrată, puternică și feminină precum MissWho.

De ce blog? Și încă ceva: despre ce e blogul tău?

Mi-a plăcut întotdeauna să scriu. Am făcut jurnalism în liceu, dar n-a fost să fie. De ce blog? Pentru că genul meu de scrieri mi se par potrivite pentru un astfel de mod de publicare. N-am pretenția că fac beletristică sau că mă aproprii de asa ceva, departe de mine gândul.

Am început inițial singură scriind cam despre orice. Pe parcurs am decis că este timpul sa duc MissWho la un alt nivel așa că mi-am căutat niște colaboratoare, astfel încât eu mă ocup de partea de relații (este de menționat că nu dau sfaturi universal valabile ci îmi împărtășesc experiențele mele legate de bărbați și relații- uneori amuzante, alteori nu prea… uneori incredibil de romantice dar de cele mai multe ori.. de neînțes).

În prezent lucrez cu 3 prietene. Cosmina se ocupa de partea de beletristică, face recenzii la cărți și nu numai. Rubrica ei mi-am dorit-o foarte mult și a fost un moment când mi-am dorit să o fac singură însă acum nu regret decizia pe care am luat-o.

Laura se ocupă de partea de cochetărisme, dă sfaturi practice despre machiaje, haine și păr. Eu încă nu știu să îmi împletesc părul singură și mi-a luat câțiva ani să învăț cum se alege fondul de ten, așa că sigur nu m-aș fi ocupat atât de bine de rubrică precum o face ea.

Iulia e cea mai nouă prezență pe site. A publicat o carte la 18 ani. Are niște scrieri mai literare și mai reflexive care, zic eu, au farmecul lor.

De asemena mai am o rubrică unde public articole scrise de bărbați. Le dau libertatea de a scrie ce vor ei și de cele mai multe ori sunt plăcut surprinsă.

11087430_1063123703704781_363539777_n

Și-acum… să trecem la partea interesantă! Urmează o mică rundă de… care-i părerea ta despre! Accepți provocarea?

Îmi plac provocările! Altfel n-aș mai avea despre ce să scriu. De ce nu aș accepta-o și pe aceasta?

Bad boys?

Își au și ei farmecul lor, asta e sigur. Dar asta prin liceu. Deja când ajungi la o vârstă, nu prea îți mai stă bine ca bărbat să fii bad boy. De ce? Pentru că riști să lași impresia că ai rămas tot cu gândirea din liceu.

Bărbații maturi?

Din experiența anterioară cu bărbați 30+, am învățat un lucru. Maturitatea nu ține neapărat de vârstă. Am ieșit cu bărbați cu 10, 12, 15 ani mai în vârstă decât mine, am discutat cu ei și mi-am dat seama că… uneori un bărbat cu vârstă mai înaintată nu înseamnă neapărat un bărbat matur. Cred că femeile nu sunt așa… ele se responsabilizează mai devreme.

Am început să ies cu astfel de bărbați tocmai în ideea că m-am maturizat foarte devreme trecând prin niște experiențe mai dificile. Îmi căutam un egal. În teorie cred ca ideea e buna dacă vrei o relație mai serioasă și mai reală, însă practica… mi-a cam dat de furcă. Nu regret nicio secundă, am învătat foarte multe de la ei.

De fapt cred că în asta constă avantajul în a fi cu un bărbat mai în vârstă. Înveți multe despre relații, despre comunicare și poate și profesional dacă ai noroc, în timp ce majoritatea greșelilor pe care le faci sunt puse de obicei pe seama vârstei.

Tocilari?

Nu râdeți de ei! De oamenii ăștia avem mare, mare nevoie! În plus de cele mai multe ori se dovedesc a fi niște oameni deosebiți, foarte profunzi și plin de bun simț!

Dacă te referi la oamenii care învață fără să înțeleagă ce, fără să pătrundă în profunzimea noțiunilor pe care le abordează… sunt studentă la medicină și mi-e frică de colegii mei care se încadrează în această categorie.

(Și mie, nu știi cât)

 Metrosexuali?

Cred că societatea s-a schimbat. Femeile au devenit mai bărbate și bărbații mai feminini. Într-o lume în care unele femei aleg să bea bere în baruri și să răgâie, nu e de mirare că bărbații au început să se epileze. Trebuie să existe un echilibru!

Cât privește metrosexualitatea în adevăratul sens al cuvântului, întotdeauna am apreciat oamenii care reușesc să se simtă bine în pielea lor!

 Lumbersexuali?

Îmi plac bărbații masculini și pentru că eu sunt foarte feminină. Cum spuneam trebuie să existe un echilibru. Dar așa cum am spus-o cu diferite ocazii, există situații când feminitatea e dusă la prostie. Eh, nici masculinitatea n-ar trebui dusă la extrem, doar de dragul imaginii.

Băieții mai mici (nu minori, mai mici cu 1 an – 2 – 3)?

Exact ce vorbeam mai devreme. Maturitatea nu e direct proporțională cu vârsta. Am ieșit la un moment dat cu un tip mai mic decât mine care s-a dovedit a fi mai matur, mai fascinant, mai tandru și mai atent decât mulți dintre bărbații 30+.

Vânător sau vânat?

Ambele! Fiecare își are rostul. Uneori văd un bărbat care îmi place și faptul ca trebuie să-l vânez îl face mai atractiv. Alteori nu e nimic mai cuceritor decât un bărbat care te vânează ca la carte!

tipuri de barbati

Și-acum o întrebare despre relații: câtă libertate trebuie să acorzi într-o relație? Sau, altfel spus când devine o relație sufocantă?

O relație în care nu există încredere e pierdută din start. Cred că unul dintre motivele pentru care bărbații cu care am ieșit m-au apreciat, a fost faptul că le acordam libertate. Nu mă uitam în telefoanele lor, nu îi luam la întrebări și îi incurajam întotdeauna să iasă în oraș. N-am simțit că fac un compromis pentru că și eu îmi doream același lucru.

Când partenerii sunt lipiți non-stop există riscul să îți pierzi identitatea și să te definești ca persoană doar prin relație. Exista 3 entități- eu, el și relația.

Eu sunt o persoană foarte deschisă așa că nu pot da un răspuns țintit. Sunt multe variabile de luat în calcul. Ce mi se aplică mie, nu trebuie să se aplice tuturor oamenilor din lume. De aia e important să găsești un partener care să fie pe aceeași lungime de undă cu tine. Eu personal n-aș fi fericită fără prieteni, fără mediul profesional, fără blog, fără activitățile pe care le fac pe lângă, doar având o relație. Există oameni care asta își doresc, simbioză permanentă. Iar dacă ei sunt fericiți, foarte bine!

Am vorbit atâta despre bărbați și relații… să-ți pun o întrebare legată strict de femei? Ce e aia o femeie elegantă?

O operă de artă! E o lume plină de femei frumoase și inteligente care nu știu să se pună în valoare. Nu mă refer strict la haine, mă refer la comportament. O femeie trebuie să fie delicată în gesturi, provocatoare și inteligentă în discuții, să se simtă bine în pielea ei, să se simtă frumoasă.

audrey-hepburn

Revenind la blog… cum ți se pare blogosfera? Te-a prins lumea asta?

Da! La fel cum nu poate exista un autor care să scrie beletristică fără să fi citit foarte mult înainte, nu poate exista niciun blogger bun care să nu citească alte bloguri. Întotdeanua exista loc de îmbunătățire. Și ținând cont de faptul că exista foarte multe bloguri, dacă vrei să ai succes trebuie să vii cu ceva original. Blogul meu a crescut foarte mult într-un timp relativ scurt. Îmi place rapiditatea cu care se mișcă această lume. Nu poți să te plictisești niciodată. Și da, există în România bloguri bune.

Gânduri, planuri, speranțe?

O multitudine! În asta constă frumusețea vieții. Am planuri mari pentru bloguletul meu, e parte din mine. Noi doi creștem împreună și sunt convinsă că o vom face frumos! Următorul lucru care urmează să se întâmple este să îmi iau link scurt.

Să-ncheiem într-un mod diferit! O întrebare de la tine pentru mine, te rog!

E o lume a bărbaților sau a femeilor?

Bună întrebare. Deși în trecut lumea era clar a bărbaților… apoi femeile au mai recuperat din terenul pierdut. În zilele de astăzi tindem să credem că există o egalitate cel puțin aproximativă între sexe. Dar, să fim sincere: femeile pot îndura multe și au dovedit că se descurcă de minune făcând lucruri ce înainte le erau destinate doar bărbaților…menversuswomen

Însă au și aceștia rostul lor pe lume :)) După cum am mai zis, femeile pot suporta mai ușor lucrurile (au mai multă forță psihică), bărbații au forță fizică (sau cel puțin așa ar trebui) – e un echilibru natural. Nu știu dacă asta înseamnă că e o lume a amândurora sau că un sex îl compensează pe celălalt… Însă clar nu cred într-un război al sexelor!

Oare cum ar fi lumea dacă ar exista numai bărbați? Sau dacă ar fi numai femei? Oare s-ar descurca sau ar fi nevoie să se inventeze și celălalt sex?

18 gânduri despre „Despre tipuri de bărbați, un pic despre femei și despre blog cu MissWho

  1. Deci…„bad boys-urile” au rămas cu gândirea din liceu? Uf, cum trebuie să catalogăm noi repede câte ceva. 😦

      1. Păi tocmai, pentru că sunt excepții nu ar trebui să catalogăm. 😀 I’m a fuckin’ bad boy…and my mentality is far above average! 🙂

  2. Multumesc pentru raspuns Diana 🙂
    Lumea ar fi plictisitoare daca am fi un singur sex. E frumos cum suntem atat de diferiti si totusi ne iubim atat de mult 🙂

Lasă un răspuns

