În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Votați!!!

votati

Ei, dragilor, iată că s-a încheiat și concursul Culoarea/gustul/mirosul/sunetul dragosteiSincer, nu mă așteptam la atâtea participări, deci le mulțumesc tuturor celor care s-au încumetat să participe, pe această cale.

Sarcina mea nu e deloc ușoară! I-aș premia pe toți… așa că am pus la cale un algoritm pentru a-mi ușura munca… Despre ce e e vorba? Păi, v-aș ruga să binevoiți să mă ajutați cu un vot! Votați textul care vă atinge sufletele sau textul cel mai original… sau votați pur și simplu ce vă place!

!!! Fiindcă Ana are blogul privat includ aici un mic paragraf, sper eu relevant din textul ei

Ce culoare are dragostea? Pentru mine este cameleonică… se schimbă culorile după cum e starea : roșu când ard , galben când mă gândesc , verde când simt siguranță , violet când sunt supărată , portocaliu când râd , negru când mă simt pierdută , rătăcită și uitată. Albastru? Nooo, încă n-am atins absolutul. Da, l-am dorit și încă îl doresc, dar cine l-a atins vreodată? Recunosc că m-am scăldat în abisul albastru , am înotat acolo și am simțit că sunt parte integrantă din Univers , am simțit că primesc parte din nemurire. Aproape m-am înecat acolo și-aș fi rămas așa. Dar nu e niciodată după cum doresc eu.Este după cum e scris dinainte. – Și tot textul este în genul ăsta.

Bun, nu mai lungesc cu introducerea și vă las să votați, la final voi face o medie între clasamentul vostru și clasamentul meu. Duminică, de Florii o să anunț câștigătorii + o surpriză pentru ceilalți!

Dacă nu ați citit articolele, vă rog, aruncați măcar o privire. Iată-le: Sarcasticu, Mihaela, Ana (am pus un fragment mai sus, cei care îi pot accesa blogul pot arunca o privire integrală), Kentlove, Oana, Loredana, Ruxandra, Endorfinul, Rica, Dorina, T, Agatha.

Și-acum votați!!!

52 de gânduri despre „Votați!!!

      1. Cred că cititorii tăi o să mă urască și mai mult! :)) După ce că sunt un sarcastic nesimțit, las impresia că sufăr și de grandoare…dacă și câștig locul 1, e clar, trebuie să mă ascund prin munți, pe undeva. :))

    1. Ieeeeei! ❤ Mercic, mercic. M-a pus primul pentru că m-am înscris primul. Să nu se înțeleagă greșit. :)) Dar, totuși, mă bucur că-ți place!!! 😀

  1. Dă o șansă poeziei!!! Se asortează mai bine cu gustul ,mirosul, culoarea si sunetul iubirii. Agatha! Simbioza nativă dintre dragoste și vers, ar trebui să aducă câteva puncte suplimentare, la nota finală. Mai este și ”gramatica”…Grea decizie! N-aș vrea să fiu în locul tău! Aștept cu interes verdictul si mai ales…”motivația”.

    1. Rezultatul va fi ales de public! Lupta e destul de strânsă. Nu favorizez pe nimeni, fiecare are stilul său și a redat cum a crezut mai bine tema (unii nici măcar nu au scris). Notele acordate sunt destul de mari, de aceea publicul are ultimul cuvânt.

                1. Fii optimistă și uite-te la optimismul când îți spun că sunt foarte optimist când zic cu optimism că am câștigat.

  2. Pingback: Galateea |
  3. Pingback: Cititul sportiv |
    1. Sincer, Miss Monroe nu mi se pare extraordinar de frumoasă! Am ales poza pentru că mi-a plăcut ceea ce exprimă 😉 atât direct cât și indirect! Iar Jane Russell are un zâmbet de milioane!

Lasă un răspuns

