Gânduri scrise · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Mă descompui

ma descompui

Mă descompui și mă recreezi după bunul plac… sărut cu sărut, atingere cu atingere. Te simt pe pielea mea. Te simt în sufletul meu… pân’ acolo ai reușit să mă pătrunzi! Îmi modelezi vocea-n așa fel încânt nu mai pot vorbi, pot doar geme… Și mă simt tot mai mică… tot mai strânsă… tot mai lipită de tine ca o anexă a corpului tău… Și-n rest… de fapt nu mai există „în rest” – totul e vid în jur. Tu-ai devenit ZEU, iar eu unealta procreatoare căci cu fiecare aaaaaaahhhh pe care-l scot se mai naște-o lume.

……………………

Tăcere. Mă contract toată. Fiori mă străbat. Dar nici nu-i pot numi așa – sunt prea intenși. E mult prea mult… totul s-a exacerbat… Parcă-un cutremur trece prin mine.

…………………

Calm. Stau cu capul pe pieptul tău. Tu fumezi o țigară și zâmbești satisfăcut. Îți plimbi mâna stângă prin părul meu. Mă ridic ușor și parcă totul se cutremură. Mă sprijin în cot.

– Ce-mi faci? Ce-mi faci în fiecare seară? Ce?

26 de gânduri despre „Mă descompui

        1. Răspuns final: i’m fuckin’ good and, maybe, just maybe, you know, everyone wants me…but one person can have me. :))

Lasă un răspuns

