poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Pentru EL

pentru baby

E dimineață deja. Ceasul sună, dar eu sunt trează de mult. Razele soarelui mă alintă ușor… dacă nu e baby aici să facă asta, trebuia s-o facă cineva, nu? Ha ha ha, infidelă mică ce sunt! Uf, mi-e dor de… EL. Îl vreau aproape-n orice minut, dar nu se poate…

E plecat prin țară, alintă alte suflete cu cuvintele sale. Oare câte suspină când îl văd… cu ochișorii lui negri, cu zâmbetul lui… EL – cel mai de succes tânăr scriitor cum să nu aibă hoarde de admiratoare? Cum să nu mă tem, că poate banala de mine îl va plictisi și va căuta una mai… strălucitoare. Dar EL e doar al meu, cel puțin așa spune – și scrie…

Hai că iar am luat-o razna! Dar nu am cum… altfel… Ufffffffff… e 9 deja.

Mă gândeam să îi cumpăr ceva – o mică atenție care să-i arate că e special pentru mine… și că mi-a lipsit… Dar ce? Văzusem pe un site tare fain de cadouri pentru bărbați un set de scris ce avea un stilou și o călimară cu cerneală negră – foarte retro-chic – exact pe stilul lui! Oh, și setul ăsta avea și o cutiuță interesantă imprimată cu harta lumii, iar la interior era căptușită cu o piele întoarsă sau o catifea bordeaux… Ha ha ha, vorbesc ca-n reclame… Ia să mă mi uit o dată.

Mă ridic încet. Podeaua e rece – nu îmi place senzația asta. Îmi fac o cafea tare, și mă așez în fața laptop-ului. Aburii se ridică din cana mea parcă-ntr-un dans arăbesc lent (hmmm m-am molipsit de la baby???). Accesez site-ul și da… clar, setul acesta e pentru EL! Parcă-l și văd la EL pe birou sau cum scrie în agenda lui de piele vișinie…

Mai că-mi vine și mie să mă apuc de scris… Dar baby știe cum să-mbine cuvintele eu sunt doar cea care-i stă alături… chiar dacă uneori doar cu sufletul! Abia aștept să vină… sunt mai ceva ca un copil ce-l așteaptă pe Moș Crăciun! Doar că de data aceasta, copilul îi va face un cadou Moșului…

10 gânduri despre „Pentru EL

  1. O saptamana binecuvantata, cu multa pace si cu bucurie, cu vorbe blande si cu-apreciere, o saptamana doar cu-ntelepciune si cu cantari de slava si marire, Naltate pentru Domnul nostru care ne-a imbracat in marea Lui iubire! O saptamana fara suparare, o saptamana buna, cu-mpliniri! Eu va doresc cu tot ce-i bun si drept, o saptamana plina de veghere, traita-n fiecare zi mai intelept! Amin!

      1. M-am uitat si eu pe site si mi s-a parut fain , multe obiecte la care nu m-as fi gandit. 😀
        Te-am intrebat despre consurs pentru ca am vazut ca multi au subiecte impuse pe teme date , cu linkuri si asa mai departe si am crezut ca te-ai inscris… 🙂

Lasă un răspuns

