În trecere pe străduţă · Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

[GP] Fast and Furious 7 – cel mai așteptat film al anului

Ante Scriptum: Acest text este scris de una din cele mai bune prietene ale mele, E. – nu are blog, dar e o fană înrăită a seriei Fast and Furious (Furios și Iute, pe românește). Am provocat-o să scrie pe această temă și… a ieșit un articol bunicel (având în vedere că ea nu face asta!). Enjoy!

Fast and Furious 7

Nu am cuvinte să descriu această capodoperă, pur și simplu nu găsesc ceva potrivit. Am așteptat cu sufletul la gură lansarea și pot spune că a meritat fiecare zi, oră, minut și secundă. A fost monumental. Actorii sunt fenomenali, mașinile parcă sunt proiectate de un extraterestru iar acțiunea –  atât de intensă.

Știam că va fi ceva special, dar a fost mai mult decât mă așteptam. Este ultimul film în care îl vedem pe Paul Walker, apoi ne luăm rămas bun de la un mare actor și om.

Regizorii și-au făcut datoria de a ne ține captivați pe toată durata filmului. Nu a fost nici o secundă de plictiseala. Pot spune că cea mai interesantă scenă a fost cea cu mașinile care cădeau din avion. Am zis ‘’așa ceva e imposibil’’, nu are cum !!!! Părea atât de ireal și totuși mașinile acelea chiar au ‘’zburat’’ la propriu. Cum au făcut asta, doar ei știu. A fost inedit, ceva nou așa cum numai familia Fast and Furious poate face. S-au întrecut pe ei înșiși.

Privind acest film am realizat un lucru important : familia e pe primul loc. Nimeni nu va fi alături de tine la greu sau la bine, doar familia. Fast and Furious este o familie. O familie specială. De aceea pot spune și eu ‘’I Don’t Have Friends, I Got Family’’. Dominic Toretto a demonstrat încă o dată că o familie unită poate trece peste orice în timp ce Shaw a fost trădat de așa zișii prieteni.

Una dintre cele mai emoționante scene și poate cea care vă va face să vărsați o lacrimă este când Dom este scos de sub fiare dar nu se mai trezește. Letty își arată latura sensibila. Își amintește cine este cu adevărat iar acest lucru îl readuce pe Dom printre noi. Să fie oare true love? Da este. Ei nu au o poveste de dragoste cum vedem în filmele siropoase, ei au ceva special. Pentru ei dragostea este ‘’ride or die’’.

Finalul este incredibil. Eram curioasa să aflu cum au de gând să-l scoată pe Brian din film. Mă bucur că măcar în film nu a murit...O ultimă cursă apoi, drumurile se despart și fiecare merge pe al său. The end.

Într-adevăr filmul a fost un omagiu adus lui Paul Walker, un rămas bun neașteptat. Asa ceva trebuie văzut.

Paul Walker

13 gânduri despre „[GP] Fast and Furious 7 – cel mai așteptat film al anului

  1. Mie nu-mi place viteza și nici filmele care o promovează. S-a văzut câte victime a făcut, chiar și printre profesioniști. Așadar, după primele două părți, am renunțat să văd continuările. 😦

Lasă un răspuns

