Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

În ochii tăi vreau numai să cresc (Dorințe)

sa cresc

To: temperament_adecvat@illusionsbodyandsoul.dia

From: admin@illusionsbodyandsoul.dia

Subject: Dorințe

Dragă temperament_adecvat,

Te contactez pentru a te anunța că, începând din acest moment, funcțiile tale se schimbă! Astfel,  singura ta îndatorire de acum încolo va fi să îmi îndeplinești dorințele enumerate în acest mail. Evident, în măsura în care dorințele mele vor fi îndeplinite și eu ți le voi îndeplini pe ale tale – orice relație e o chestie reciprocă, până la urmă!

De asemenea, având în vedere că perioada de probă s-a încheiat, o să îți schimb contul de utilizator cu unul nou: temperament_adorat – mult mai adecvat noilor tale atribuții. Contul temperament_adecvat urmează să fie dezactivat după ce vei lua la cunoștință schimbările survenite.

Înainte de a trece în revistă dorințele mele arzătoare lasă-mă să-ți mărturisesc ceva! Sunt uimită, uimită, uimită de cât am crescut în ochii tăi în timpul acestei perioade de probă și de tranziție. Și-ți promit că o voi ține tot așa (cel puțin asta mi-am propus)!

Bun, gata cu introducerile! Să trecem la chestii mai serioase! Iată lista:

  • Vreau să ne fim aproape când ne e bine și când ne e rău;
  • Vreau să pierdem nopți în șir povestind nimicuri;
  • Vreau să mâncăm semințe la scară;
  • Vreau să  ne plimbăm prin ploaie;
  • Vreau să-ți fac cafeaua-n fiecare dimineață, îmbrăcată doar cu tricoul tău care mie-mi vine taaaaaaaaare lălâu, să ți-o aduc la pat iar tu să-mi spui că-s cea mai bună iubită;
  • Vreau ca-n clipele de pasiune tu să fii cel care deține controlul asupra simțurilor mele. De fapt, ți le cedez oricum – de bună voie! Îmi place ce faci cu ele… cum le răsucești, cum le-mpăturești, cum le-nfășori. Îmi place cum mă ridici pân’ la nori cu săruturi acolo… știi tu unde…
  • Vreau să mă cufund în îmbrățișarea ta în timp ce tu-ți plimbi mâinile pe spatele meu – una-n sus și alta-n jos… Cu cea de sus, mă tragi de păr, iar cu cea de jos mă strângi de fund – am adorat acest mic joc al tău încă de la început.
  • Vreau să-mi permiți să-ți fiu alături și să mă lași să-ți dezvălui… tot.
  • Vreau să… mai vii și tu cu sugestii 😉

Ce zici – cum sună oferta pentru noul post? Tentant? Dacă accepți, eu promit solemn să cresc continuu în ochii tăi (după cum am mai spus) și să-ți ofer TOT (minte – că știi cum s-o sucești, suflet – că știi cum să-l îmblânzești, trup – că știi cum să-l f _ _ _ i )

Cu drag,

Admin

P.S

You’re the light, you’re the night
You’re the color of my blood
You’re the cure, you’re the pain
You’re the only thing I wanna touch
Never knew that it could mean so much, so much

You’re the fear, I don’t care
‘Cause I’ve never been so high
Follow me through the dark
Let me take you past our satellites
You can see the world you brought to life, to life

12 gânduri despre „În ochii tăi vreau numai să cresc (Dorințe)

Lasă un răspuns

