În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Ruxandra și cuvintele

Poate mulți au avut impresia că, cel puțin într-o anumită perioadă, eu și Ruxandra nu vorbeam una cu alta… nimic mai fals! Noi chiar ne citeam și ne mai și comentam, din când în când. De ce? Pentru că oameni care au aceleași pasiuni pe care le avem noi două sunt dincolo de orice mahalagisme! Cu timpul, ne-am și împrietenit (virtual momentan). A participat la concursul organizat de mine recent și acum e momentul să o descoperiți și voi, în cazul în care nu ați făcut-o deja!

72f2bf423be89ba6f64b5d7c7931a6f5

Bună, Ruxandra! Te citesc de atâta timp… încât îmi pari atât de cunoscută… Totuși, cum e Ruxandra cea din spatele cuvintelor?

Ruxandra cea din spatele cuvintelor este o femeie puternică, dar în acelaşi timp, fragilă, este o femeie impulsivă, dar în acelaşi timp ponderată, este o femeie energică, activă, visătoare şi recunoscătoare vieţii pentru tot ce i-a oferit şi îi oferă.

Cum ai descoperit scrisul și cum ai defini relația ta cu el?

Scrisul l-am descoperit la 11 ani, când am început să scriu poezii, la îndemnul bunicii şi a profesorilor care m-au format în timpul şcolii. Apoi nu m-am mai oprit. Am continuat cu proză, am început să scriu cărţi, scenarii de teatru şi film. Îmi place să scriu, să transmit emoţii şi să scot în relief anumite poveşti de viaţă.

Ce e iubirea?

Avem darul iubirii, însă iubirea este ca o planta delicată. Nu o poţi accepta pur şi simplu, apoi s-o lasi uitată undeva, sau să crezi că va creşte singură. Trebuie să o uzi tot timpul, să ai grijă de ea şi să o hrăneşti. Eu respir iubirea în fiecare clipă. E în mine şi în afară de mine, în tot cuprinsul infinitului.

Care e amintirea ta cea mai dragă?

Am multe amintiri dragi. Mi-e greu să mă rezum acum doar la una. Amintirea cea mai dragă este prima discuţie avută cu soţul meu, la începutul relaţiei noastre. Un cuvânt citit greşit a schimbat sensul unei fraze. De fiecare dată când îmi amintesc, întâmplarea îmi aduce zâmbete.

Ce te face să zâmbești?

Puritatea. Inocenţa fiicei mele mă face să zâmbesc şi-mi aminteşte de mine, şi de naivitatea specifică vârstei. Soţul meu mă face să zâmbesc, de câte ori îl găsesc alături de sufletul meu, dimineaţa. Oamenii mă fac să zâmbesc. Cei care sunt deschişi, calzi, comunicativi. Tu mă faci să zâmbesc. De câte ori îţi citesc blogul. Şi-mi dau seama că am alături oameni frumoşi.

Definește-mi, te rog, încă ceva: frumusețea?

Frumuseţea sufletului redă gingăşia chipului. Cred mai mult în frumuseţea spirituală decât în cea fizică. Cea din urma trece odată cu anii, cea dintâi rămâne veşnic. Cred în frumuseţea unui zâmbet. În frumuseţea unei strângeri de mână. În frumuseţea unei încurajări, sau unei îmbrăţişări.

6683e2d58378f1cc13be306a7431d752

Ce e o „femeie împlinită”? Te consideri una?

Femeia împlinită este femeia mulţumită de ceea ce are şi de ceea ce realizează. Femeia împlinită este cea care şi-a găsit echilibrul şi care ştie cum să-l păstreze. Mă simt o femeie împlinită.

Completează-mi, te rog, următoarele fraze:

Blogul e oaza mea de linişte. Locul în care mă adun şi-mi aşez toate emoţiile.

Cel mai mult pe lumea asta urăsc trădarea.

În acest moment mă simt fericită.

Dacă nu aș scrie, aș desena.

Viciul meu e cuvântul.

Nu sunt o persoană banală.

Când sunt singură îmi place să compun.

Cartea mea preferată este „Mulțumesc pentru amintiri” – Cecilia Ahern.

Motto-ul meu este: Traieşte ca şi când ai muri mâine. Învaţă ca şi când ai trăi pentru totdeauna.

Piesa care îmi alină sufletul – Ronan Keating – If Tomorrow Never Comes

Cel mai mult, în momentul de față, îmi doresc să existe o zi cu 48 de ore.

Un cuvânt de încheiere, te rog!

Scrisul este glasul inimii care vorbeşte în linişte. Deci scrieţi, fie că aveţi talent, fie că nu!

9 gânduri despre „Ruxandra și cuvintele

Lasă un răspuns

