Gânduri scrise

25 de…

25

Iată c-a sosit și ziua cea mare!!! Cum ce zi? Sâmbăta Paștelui – da, dar mai e un eveniment important: ZIUA MEA!!!!!! Trendul blogger-esc este să spui lucruri despre tine, câți ani faci atâtea să spui… Eh eu v-am tot zis (aici, aici, aiciaici, aici și evident aici). Ce-aș mai putea să vă spun despre mine, în cazul de față? Păi cred că e timpul, acum când am atins sfertul de secol, să fiu sinceră – cu mine, cu voi și să vă prezint 25 de defecte ale mele (sau chestii care nu îmi plac mie!). Ordinea este aleatorie.

  1. Sunt posesivă – exagerat de posesivă când țin la cineva (cine știe cunoaște!).
  2. Când am o încredere exacerbată în mine, când sunt depresivă de-ți vine să mă iei la palme.
  3. Nu mă panichez des, dar și când o fac – ține-te bine!
  4. Sunt exagerat de impulsivă.
  5. Ori e ca mine, ori… pa! Până la urmă eu știu totul, deci e de înțeles!
  6. Vorbesc tare, iar când încerc să controlez acest defect vorbesc prea încet. A, și repede!
  7. Dacă de volumul vocii mele e înalt, să-mi auziți râsul!
  8. Am probleme cu orientarea în spațiu – stânga, dreapta…???
  9. Sunt o aiurită cu diplomă.
  10. Pun prea mult suflet în ceea ce fac – da, e un lucru bun, însă adesea asta duce și la dezamăgiri, oboseală, rutină.
  11. Trebuie să fiu cea mai bună, în tot ceea ce fac, tot timpul!
  12. Deși am atenție distributivă și fac cu ușurință două sau trei lucruri în același timp, am zile când sunt tare tare tare leneșă și nu fac nimic!
  13. Sunt pofticioasă.
  14. Mă sperii ușor, d-aia nu mă uit la filme de groază (cu toate astea nu am fobii, nu mă dau înlături de a la merge singură pe stradă seara, îmi plac furtunile).
  15. Deși poate nu par, sunt timidă!
  16. Sunt un critic poate prea dur uneori.
  17. Pretenții, pretenții, pretenții.
  18. Matematica – a fost o perioadă când o adoram, însă cam de pe clasa a 11-a devenit o ambiguitate (eh, dacă îmi mai era aliată și făceam altă facultate…)
  19. O dată ce mă obișnuiesc cu un lucru, devine obositor… chiar dacă înainte îmi plăcea.
  20. Sunt organizată într-un mod dezorganizat!
  21. Am ticuri verbale, chiar și-n scris! Poate le-ați observat și voi: „exact” și „deci”.
  22. Sunt ipohondră.
  23. ORGOLIUL meu e cât casa poporului, doar sunt berbec!
  24. Sunt supărăcioasă!
  25. Muuuult prea curioasă adesea!

Wow! Am reușit!!! Să nu credeți că mi-a fost ușor! Totuși, e un exercițiu de autocunoaștere și sinceritate excelent! Și-acum să plouă cu urări! A, și să aveți o zi frumoasă mâine!

42 de gânduri despre „25 de…

  1. 25 De Ani

    Mi-am trimis gândul
    Pe strada ta,
    În fața casei tale
    Te va aștepta,
    Vei deschide poarta
    Și îl vei afla,
    În brațe cu flori,
    Cadou, de ziua ta.

    Te va lua cu el
    Prin cer și pământ,
    Soarelui și lunii
    Le va da cuvânt,
    Să spună și altor stele
    Despre vârsta minunată
    Pe care ele,
    N-au avut-o niciodată.

    La Mulți Ani!!!

  2. la multi ani, buni !! si incearca sa consideri ” defectele” pe care le-ai expus, drept calitati !! se poate !! un berbec este mandru de el si de tot ce face !! ( chiar si atunci cand da cu coarnele) !! have fun !!

  3. Bon anniv’! Happy belated b’day, Rammy gal! ❤

    continua-ti lectura vietii, accepta sa rasfoiesti paginile ei pentru a completa un nou capitol, far' sa-ti fie teama de cuvântu' "sfârsit"… traverseaza poteca existentei cu îndrazneala, curaj, seninatate, în cautarea echilibrului si-a armoniei… fiecare aniversare e un alt început, o noua ocazie de auto-cunoastere si de abordare a semenilor tai, de-a cultiva arta afectiunii profunde si-a zâmbetului sincer, dar mai ales de-a te auto-depasi… încearca sa alungi norii si sa-ti oferi momente placute, pozitive, vesele în compania celor dragi… priveste în juru' tau, savureaza clipele pretioase ce nu se vor reîntoarce, minuneaza-te si bucura-te de tot, privind mereu înainte… de fapt, cadou' cel mai pretios e AZI, caci IERI a fost si-a trecut deja, iar MÂINE e un mister… se zice ca deviza "berbecilor" e:"înainteaza si calea ti se va deschide…" so go, babe, go! 🙂

    cu drag, Mélanie

Lasă un răspuns

