În trecere pe străduţă · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

21 de cuvinte despre mine

cuvinte despre mine

Nici nu mi s-a așezat bine masa de Paște în stomăcel că Ruxandra mă și provoacă să scriu… 21 de cuvinte despre mine! Un fel de cod de bare personal. Interesant, nu? Dar e și puțin greu… Atunci când îți curg cuvintele prin vene, cum să te rezumi la a te defini prin doar 21?

După o meditație profundă și luuuuuuungă, iată la ce am ajuns! Asta-s eu:

iubire

cuvinte

speranță

familie

cărți

simplitate

ambiție

căldură

zâmbet

gânduri

nebunie

amintire

liniște

verde

roz

sărut

îmbrățișare

sentiment

primăvară

blog

sinceritate

Ăsta-i codul meu de bare! Al vostru care e? Tare curioasă sunt! Las provocarea deschisă oricui! Dar o să fac și niște nominalizări (în ordine alfabetică… și dacă vor – desigur): Agatha, Ana, MissWho, Petru, Sarcasticu’, Sava & T.

30 de gânduri despre „21 de cuvinte despre mine

      1. Da, măi, da. O să vezi tu cum „sarcastic” descrie din start 9 cuvinte. -_- Plus încă …stau prost cu matematica. 😀

  1. 21 de atribute definind in limita acestei conventii a provocarii primite o frumoasa perspectiva asupra vietii! radarul si obiectivul sau de receptionare a semnalelor sunt alaturi si de filtru elementele esentiale de simbioza perfecta eu-mediu! 🙂

  2. Io 😮 ???

    Am fost ocupata cu iesitul in natura si soarele de afara( ca datotita lui imi revin)si n-am fostatenta, dar multumesc de provocare si ma’c sa m-apuc de treaba…

  3. Frumoase cuvinte ai ales!
    Am facut si eu aceasta leapsa la inceputul lunii martie. Sunt curioasa daca as alege acum aceleasi cuvinte. Sau daca anul viitor voi gandi la fel… 😉

Lasă un răspuns

