În trecere pe străduţă · La plimbare pe străduţă

Haihui cu T.

T. e extrem de creativă și zurlie. E relativ nouă pe aici… și dacă nu ați avut ocazia de a o cunoaște – habar nu aveți ce ați pierdut! Acest interviu (puțin truli) vă va convinge, credeți-mă!

haihui

Buna, T.! Știu că vrei să planeze puțin mister asupra identității tale reale, dar vorbește-ne puțin despre alter-ego-ul tău!

Nu vreau să fiu misterioasă – încerc doar să nu amestec offline-ul cu T cea din online. Suntem diferite – T e veselă și se joacă foarte de des.

De ce blog?

Ce altceva ar mai fi? Povestea am spus-o pe undeva pe blog – am vrut să adun diete, m-am trezit desenând și colorând despre multe altele. Așa s-a născut T’s Secrets – acum crește – și încă nu știu ce va deveni până la urmă. Rămâne de văzut/citit. Deocamdată e încă un copil 🙂

Ești o persoană foarte, foarte, foarte, foarte, foarte … foarte creativă și pozitivă – nu ți se spune adesea, că ești prinsă în lumea ta? (Mie mi se întâmplă des!!!)

Mi se întâmplă constant. Mi s-a întâmplat în weekend să aud că-s mai multe de T. Uneori simt și eu asta. Uneori ne certăm între noi. Cred că e și ăsta unul din motivele pentru care scriu – încerc să-mi împac T-urile, să le pun de acord. Uneori îmi iese 🙂

 Dacă ai fi o vedeta ai fi … ?
Tinker Bell? E încă vedetă? Mai merge lumea la concertele ei? 😀

Numește-mi, rapid, 3 lucruri fără care nu poți trai!
A, B and me. Deși momentan oscilez între A și B 😀

Ce te inspiră?

Asta e ultima întrebare la care am răspuns – deși e la mijlocul interviului. Se blochează ceva dacă încerc să răspund sincer. Și nu-mi stă în fire să mint așa că improvizez. Mă inspiră momentele în care visez, cele în care găsesc răspunsuri și cele în care se nasc noi întrebări. Și momentele dintre cele 3.

Completează-mi fraza: Pentru mine, toată chestia asta cu blogging-ul e….

O joacă frumoasă. Un mod de a (mă) descoperi.

Ce este, în viziunea ta un OM frumos?

Uite cum ai ghicit ce urma să răspund mai sus. Ermmm, Drăghia? 😀 Dacă ești frumos reușesc să simt asta. Din gesturi și din ce-mi transmiți. Indiferent de calea pe care o alegi.N-am o rețetă fixă. Oamenii mei sunt frumoși nu din definiții și clasificări clasice. Nu după canoane și trenduri. Sunt frumoși dacă îi simt eu așa. Și cam atât reușesc să-ți explic despre ei.

Ce lucruri nu îți plac la un om?

Lucrurile nu mă deranjează – accept diversitatea. Nu-mi plac oamenii prefăcuți și ipocriți, cei care urăsc și cei care sunt răi. Reușesc să înțeleg destul de bine motivațiile din spatele anumitor decizii/acțiuni/reacții – și le accept cât timp știu sigur că n-au fost premeditate. Raul premeditat și calculat mă sperie cel mai mult.

Dacă viața ta ar fi un film, ce gen ar fi?
Comedie romantică când e senin. Drama când plouă. Horror dacă e ger.

Ce piesa îți vine în minte în acest moment? Ai avea curaj să o cânți sub duș?

Cânt peste tot – inclusiv sub duș. Mă gândesc la MAGIC! – Let Your Hair Down – pentru că vreau să fie vară 🙂

Ai participat la SuperBlog, cum a fost? Te așteptai sa fie așa?

A fost interesant și cu multă informație pe care a trebuit să o asimilez într-un timp foarte scurt așa că încă procesez. Am scris 2 articole despre asta până acum – dar probabil că vor mai fi și altele. Deocamdată sunt bucuroasă că i-am descoperit și de cum a fost până acum.

Dacă vezi o pisică neagră ce faci? :))

O mângâi. Dacă văd orice culoare de pisică fac asta.

Visul tău cel mai mare este …. ?

Este la plural 🙂 Și tot din seria „secrets” – T’s Secrets – categoria Vise(uri?) 😀

Un cuvânt de încheiere!!!

Nu pot unul singur – doar știi că-s vorbăreață și fără să mă întrebi. Spuneam la mine pe blog ca nu trece zi în care să nu descopăr câte ceva nou în sfera asta. În weekend și în zilele care au urmat a fost Gala. Azi – experiența nouă cu mini-interviul tău. Am Fluturi în stomac destul de des în ultima perioadă. Se joacă cu Piticii mei de pe creier. Rezultatul îl anunț pe „Fluturi și Pitici” de cele mai multe ori. Azi s-au jucat cu tine de-a interviul 🙂

Doamnelor și domnilor, aceasta a fost…

t's logo

7 gânduri despre „Haihui cu T.

Lasă un răspuns

