Jurnal

Jurnal Post-Pascal

Jurnal

Săptămânile astea am alergat de colo-colo exact ca o gospodină  bezmetică. Nici nu mai știu ce-am făcut, sau de ce naiba scriu un jurnal… Oricum, mai după-amiază o să vă invit să citiți și un interviu – în ultima vreme ador să iau interviuri!

Astăzi e luni, 13 aprilie. A doua zi de Paște. A treia mea zi de tânără la vârsta de 25 de ani.

Afară e cald și senin și doar niște guguștiuci cântă… momentan.

În casă… fiecare stă, se bucură de ziua liberă în felul său… Doar Cora e mai agitată.

Meșteresc – nimic, e a doua zi de Paște! Cred că o să mă duc să mănânc niște prăjitură după ce termin!

Ascult Camila – Coleccionista de canciones – îmi descrie perfect starea sufletească din ultima vreme.

Citesc Fata cu portocale de Joestin Gaarder – în curând aici, dar și pe GoodRead!

Mă gândesc la o persoană specială…

Am învățat că nu întotdeauna oamenii vor aprecia ceea ce faci.

Sunt recunoscătoare pentru fiecare zi în care descopăr câte ceva!

Aștept vara… și să-ntâlnesc zâmbetul cuiva și dincolo de ecran.

Îmi doresc – ca întotdeauna – pace, liniște și iubire! Dar voi ce vă doriți? ♥

28 de gânduri despre „Jurnal Post-Pascal

  1. Nu vreau să te contrazic prea tare dar aş zice că ai rămas în urmă cu Jurnalul. Sau am luat-o noi pe repede înainte. Suntem deja în 13 Aprilie şi nu Martie. Cel puţin aici la mine. Dacă vrei, pot să-ţi spun ce numere au ieşit la Loto. 🙂

Lasă un răspuns

