Gânduri scrise

ERO…

Night reading

Illusion's Street

725b6-6

Nu voiam însă, încet și leneș am deschis ochii. Eram goală. El încă dormea. Părea un copil inocent acum, dar eu știam bine ce se ascundea sub acest ambalaj înșelător… M-am ridicat cu grijă din pat și m-am privit în oglinda. Număram semnele – urmele de dinți lăsate pe pielea mea fragilă și nu erau puține… M-am aplecat și am luat tricoul lui negru, l-am tras pe mine – îmi venea ca o rochiță minuscula, de fapt, acoperea doar ce trebuia.

M-am dus în bucătărie. Am făcut cafea pentru 2. Mi-am turnat într-o cană. M-am îndreptat spre geam, l-am deschis să iau niște aer. Am rămas acolo. Admiram priveliștea: dealurile semănau cu unduirile senzuale ale unui trup feminin… un trup feminin verde și gigantic ușor mângâiat de lumina soarelui ce răsărea timid.

Apoi am simțit… senzația aceea de vid plin. Aş fi strigat, dar aş fi trezit tot cartierul. Spiritul…

Vezi articol original 151 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „ERO…

  1. Vidul plin este acea senzație că deții iarba fiarelor, cea care desface colivia propriului suflet pentru a putea făurii o altă colivie unde este loc doar pentru doi. Felicitări!

Lasă un răspuns

