Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Pudibonderia

pudibonderia

Nu-s cea mai exhibiționistă persoană pe care o cunosc, dar nu îmi place să mă îngrop în prejudecăți false. Pudibonderia e ori o boală ori o prefăcătorie ori ambele, în funcție de persoană.

Nu spun că nu e bine să ai și unele limite. Dimpotrivă, e chiar recomandat… însă unii exagerează cu rolul de lup moralist. De parcă a vorbi/citi/scrie despre sex (nu în termeni vulgari) e vreun păcat mortal și trebuie să fii tras(ă) pe roată.

Detest mironosițele care se dau virgine de parcă am mai fi pe vremea lui mamaie! Pentru fetele care mai sunt încă virgine, tot respectul, la fel și pentru băieții care mai sunt virgini! Însă urăsc genul ăla de femeie despre care ți-e clar că e versată, dar atunci când aude de sex își face cruce și scuipă-n sân (bărbați încă nu am cunoscut)… Asta e pudibonderia din punctul meu de vedere – nu e sinonimă cu rușinea (ea e ceva natural)…

Și da, societatea din ziua de azi e ultrasexualizata! Dar, câtă vreme îți expui o părere, fie ea și despre sex nu e cazul să se arunce cu agheasmă pe tine. Totul ține de… cumpătare 😉

21 de gânduri despre „Pudibonderia

  1. cum este vorba lui Isus….cine se simte fara vina sa arunce cu piatra….si nu s a gasit nimini …asa ca iti dau dreptate in ceea ce spui…seara frumoasa cu multa inspiratiune…

  2. „Pentru fetele care mai sunt încă virgine, tot respectul,…” Da ce-i de respectat aici? Şi mai ales de ce „tot”? La urma urmei e doar o opţiune personală, nu?

  3. Apropos de barfa( ca eu iti citesc articolele de la coada la cap ) si postarea asta , scriai mai sus de versatele ce scuipa in san.Eu merg mai departe , ca o scorpie ce sunt si zic despre cele care mimeaza ca vomita , cand se discuta de sex oral , iar in privat sunt campioane… 😉 😛
    Nici eu nu inteleg chestia asta , nu discutam despre sex ca te bate Sefu’ si daca iti faci singur viata frumoasa, iti creste par in palme…ma lesi?! 😛 😆
    Vorba ta : lupul moralist! 😀 Sa fim seriosi , a face sex e perfect uman si nu vorbim aici de obligatia de a inmulti specia…si oricum , ca si despre religie , subiectul e amplu si nu risc sa ma joc intre cactusi…me-ntelegi ce zic eu acilea! Dar mi-a placut „atitudinea” acestui articol! Bravo! 🙂

Lasă un răspuns

