Gânduri scrise · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Pauză

Am nevoie de o pauză de la… tot. Aveam multe texte deja programate pentru blog, dar totul se suspendă. Nu știu pentru cât timp, știu că voi reveni… Dar am nevoie de câteva zile măcar în care să nu mai știu de nimeni și de nimic… NIMIC… chiar eu mă simt ca un nimic și cine știe de ce … bine că știe, mulțumesc pentru asta!

Am dezactivat like-urile și comentariile la acest articol pentru că nu e nimic de plăcut sau comentat, vă rog nu comentați nici la cele anterioare… Nu mă simt în stare acum… Vreau doar o pauză pentru că nu mă mai cunosc. Credeam că am găsit ceea ce căutam, dar când o persoană îți spune ceva în privat și apoi în public parcă se rușinează cu tine, cu faptul că tu nu poți ascunde ceea ce simți (și-apoi râde și glumește cu alții) te simți de parcă ai fi cel mai urât și prost om de pe fața pământului.

O să vin pe la voi, dar din umbră… străduța însă e închisă pentru reparații la fel ca și sufletul meu. Mulțumesc pentru înțelegere.

ezit

