Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Prin perdea

prin perdea

Inițial voiam să scriu despre altceva, un fel de scrisoare către voi și către cineva. Însă nu știu dacă sunt gata. Ieri am simțit nevoia de a mă retrage. Am avut nevoie de un filtru, ca o perdea care să mai diminueze lumina puternică a soarelui și să văd lucrurile ceva mai clar. Încă nu am curaj să o dau la o parte, vă privesc timid de după ea. Poate mai trebuia să stau… dar cuvintele dau pe dinafară, scrisul e ceva intrinsec pentru mine.

Am văzut ceea ce am vrut să văd – mai repede decât mă așteptam. Da, deja, însă mă mai tem… puțin.

Vă las… vă mai privesc și azi prin perdea!

22 de gânduri despre „Prin perdea

  1. Am vaz’t ca ai iesit din geam….Pusesi perdeaua sus? 😛 Lasa geamul deschis larg , sa intre aerul curat de primavara! Pusi si o saptamana excelenta , tie! 😀

  2. Mie imi place timiditatea ascunsa dupa o perdeluta diafana, insa ar fi pacat sa nu profiti de soarele ce incalzeste pamantul primavara… 😉
    Am folosit si eu poza aceasta intr-un articol, Eva catre Adam. :)))

    1. Oh, acum profit… da 😀 Știi ce frumos e în clipa asta la mine în cameră? Am camera poziționată în așa fel încât la ora asta îmi intră o lumină caldă…. Știu articolul, l-am citit mai după perdeluță 😀

Lasă un răspuns

