poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Dimineața, cămașa ta

dimineata, camasa ta

Dimineața, cămașa ta mă-nvăluie-n parfumul meu preferat… Închid ochii și sunt purtată spre o altă lume, o lume doar a ta…

Ma strecor ușor în bucătărie și-ți prepar cafeaua…

…Dimineața, cămașa ta-mi amintește de-un mic război. Oare de ce  ne-am mai ciocnit trupurile-aseară? Nu-am învățat că până la urmă ajungem să capitulăm – eu în fața ta și tu în fața mea? Îți torn cafeaua-n ceașcă… tocmai la timp…

Mâinile tale-mi cuprind talia.

Trupul tău vânjos e lipit de spatele meu. Mă șerpuiesc și mă-ntorc spre tine. Îți zâmbesc și te sărut inocent. Mă strângi la pieptul tău… Mă cufund în tine…

… Dimineața, cămașa ta devine nu doar cea mai sexy lenjerie – dimineața, cămașa ta devine complice atâtor nebunii…

4 gânduri despre „Dimineața, cămașa ta

Lasă un răspuns

