Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Ce-am mai citit, ce mai citesc

Currently reading...

Cine știe ce zi e astăzi? Da, e Sfântul Gheorghe (La mulți ani sărbătoriților!!!)! Dar mai e și Ziua Internațională a Cărții și a Drepturilor de Autor! (Cred că trebuie să trec pe la copilul meu, Astrid, să-i fac un cadou… poate un nou capitol).

Evident astăzi o să vă scriu despre cărți! Se putea altfel? Sunt dependentă de ele! Unii se uită la tot felul de porcării la TV, eu stau cu nasul în cărți! Cititul e sexy (dacă nu mă credeți priviți doar poza de mai sus!) și nu doar în ochii celorlalți! Cititul te metamorfozează, te face sexy la interior și la exterior! Mirosul lor e un fel de… iarba mâței pentru mine 😀

În ultima vreme am citit mult… am reușit să mai bifezi câteva cărți de pe lista mea de la începutul anului… Cu ce m-am mai delectat? Ei bine, iată ce-am mai citit:

  • Fata cu portocale de Joestin Gaarder – plăcut, plăcut, plăcut! Numai cuvinte de laudă – am scris și pe blog dar și pe GoodRead.ro despre carte (dați un search pe ambele și veți afla de ce!)
  • Diana. Povestea nespusă de Monica Ali – sunt un mare, mare, mare fan Lady Diana Spencer… totuși această carte m-a dezamăgit puțin (de ce? … în curând pe GoodRead.ro)
  • Consumatorul de suflete de Codin Maticiuc – nu pot spune că e o carte groaznică, pentru că nu mi se pare. Doar că nu m-a uimit, e fix genul de carte pe care mă așteptam să-l scrie! (și sincer, nu mă așteptam să comenteze la acea recenzie!)
  • Grace de Monaco de Jean des Cars – excepțională carte! Merită citită!
  • Necugetările Rudiei

Și cam atât… Am mai scris câteva recenzii pe GoodRead.ro la câteva cărți pe care le-am citit mai de mult și care am considerat că merită să scriu despre ele!

Ce citesc acum? Păi, în sfârșit o să mă apuc de cărțile dragei mele Adriana Ungureanu: Femeia la 40 de ani. Pe Facebook (că e prima) și apoi M-am născut să te întâlnesc!

Voi ce-ați mai citit? Ce vă doriți să citiți?

44 de gânduri despre „Ce-am mai citit, ce mai citesc

  1. Mai intai, ma bucur ca am putut poposi pe strada iluziilor.
    Nu stiu daca cititul ma face mai atragatoare ;), dar iubesc cartile.
    Eu sunt acum absorbita in lumea lui Stieg Larsson, Millennium Trilogy, volumul doi, The girl who played with fire. Imi place stilul lui jurnalistic de a reda fapte, evenimente, prezentandu-ne franturi din societatea suedeza contemporana si modul in care te poate tine in tensiune desfasurarea lenta si cursiva a relatarii.

  2. Eu ma chinui cu Urzeala Tronurilor, dar de cand cu bb abia daca reusesc sa citesc un capitol pe zi. Plus ca am o sumedenie de carti de citit, dar nu ma pot apuca de altceva pana nu termin ce am inceput. Ai postat o lista interesanta, o sa ma documentez si eu. Abia astept sa mai citesc si eu o carte intr o zi cum faceam 🙂

  3. Eu citesc Dragoste în vremea holerei de Marquez. E un an tare productiv pentru lectura mea. Să tot fi citit vreo 30 de cărți sau pe aproape până acum printre care Crimă și pedeapsă, Cititorul de Bernhard Schlink, Amantul doamnei Chatterley și 40 de zile ale lui Chris Simion 🙂

  4. Eu citesc momentan ,,Dracula”, care mi se pare interesantă, mult mai bună ca fantasy-ul din zilele noastre. Şi mai am de gând să citesc ,,Splendida cetate a celor o mie de sori”, ,,Copiii paznicilor de elefanţi” şi ,,Lupul de stepă” în săptămânile ce vor urma 😀

  5. În primul rând, la mulţi ani capodoperelor literare din întreaga lume şi, mai ales, nouă cititorilor, celor care le iubim şi le menţinem „în viaţă”!
    Ce-am mai citit? Ei bine, luna aceasta m-am delectat cu „Decameronul” lui Boccaccio, „Romeo şi Julieta”, „Hamlet”, „Othello”, „Regele Lear”, „Macbeth” ale autorului William Shakespeare care, apropo, dă o cvadruplă semnificaţie acestei zile, fiind atât ziua de naştere, cât şi cea a morţii sale. Pe lângă acestea, am mai citit „Nostradamus-eterna întoarcere” de Herve Drevillon şi Pierre Lagrange, o biografie a celui care a fost Michele de Nostredame.
    Urmează ca până la finalul acestei săptămâni să citesc „Richard al III-lea”, tot de William Shakespeare, şi „Da Vinci-arta şi ştiinţa universului” de Alessandro Vezzosi, fiind o biografie a genialului pictor, sculptor şi savant.
    Îţi urez o zi frumoasă, plină de lecturi interesante!

    1. Daaa, la multi ani!!! Ce carti frumoase ti-ai ales 😀 stiam despre Shakespeare am scris si in articolul de pe GoodRead.ro – tocmai din acest motiv a fost aleasa aceasta zi 🙂

  6. eu recitesc bulgakov, maestrul şi margareta. dar cred că ziua cărţilor este în fiecare zi de fapt, în fiecare aplecare a noastră asupra lor. 🙂
    cititoare ce eşti!

  7. As face o corectura minuscula. Cărțile te fac sexi, intradevar, dar asta numai pentru ca mai întâi te spiritualizează. Iar o femeie spiritualizată e sexi la orice ora din zi sau din noapte și e o o generatoare de feromoni de foarte buna calitate. Daca vrei sa ai o fantezie de substanță,, mergi în sala de lectura a unei biblioteci, sectia de beletristică și priveste cu atenie femeile de acolo.

Lasă un răspuns

