Gânduri scrise · Vise Şi Oglinzi

Bucuria

bucuria

Ne complicăm prea mult existențele. Nu mai reușim să vedem dincolo de agende, sarcini de-ndeplinit, telefoane, tablete sau eu mai știu ce alte tehnologii. Am uitat de lucrurile mărunte. Am uitat ce-i aia bucurie autentică… pentru că bucuria (în forma ei pură) stă în lucruri mărunte!

Ah, ce dor îmi e de leagănul pe care mi-l făcuse tataie (arăta exact ca cel din imagine)… Alea da zile fericite. Până și adulții erau altfel în vremurile-n care eu mă dădeam în acel leagăn.

Unde oare, pe acest drum al mașinificării, ne-am pierdut?

36 de gânduri despre „Bucuria

  1. Mie mi-e dor de leagănul pe care mi l-a… stricat tata. Mi-l făcuse fratele mai mare și doar o zi m-am înălțat cu el spre cer. Părintele a considerat, însă, că-i prea periculos… 😦

  2. Și eu am avut un leagăn prins de un măr mare în grădina lu’ tataia. 🙂
    E trist când văd cum copiii de azi nu mai știu să se joace, să se bucure de joc. Vreau să zic de jocurile reale, nu de cele din tablete, telefoane etc…

  3. Există oare mai multe feluri de bucurii? De ce aia „simplă” ar avea gust mai bun decât aia „complicată”? De ce bucuria de a te da în leagănul copilăriei ar fi mai puternică decât cea dată de, să zicem, dobândirea unui gadget pe care ţi l-ai dorit enorm?

    1. Da, e o bucurie și în a primi un cadou modern, sofisticat… dar cel puțin pentru mine nu are același gust…Și, în plus, de gadget te plictisești – în leagăn m-aș fi dat toată ziua (și aș face asta și acum). Dar fiecare simte în felul său,

                    1. Când se uită la tine cu ochișorii ăia rugători nu ai cum să o refuzi 😀 tocmai d-aia, mai bine mă pitesc, că nu rezist la farmecele ei :))

  4. La mine, leagănul era chiar în curtea casei, agățat de un zarzăr. După ce zarzărul a cedat fizic, că nervos n-avea motiv 😉 a dispărut și leagănul. Concluzia: uneori când dispar cei ce susțin bucuria (exemplu nostru, zarzărul) nici bucuria nu mai e ce-a fost (vezi leagănul). Cam așa ne pierdem…..

Lasă un răspuns

