poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Cum m-am apucat de fumat

cum m-am apucat de fumat

M-am apucat de fumat, da. Sunt mai mult decât pe jumătate goală în camera mea. Fumez iar mintea-mi zboară la o dimineață cu tine…

Noi doi și o câte o ceașcă de cafea. A ta mai tare, a mea mai dulce. Îți aprinzi tacticos o țigara. Ma privești amuzat cum încerc sa dau la o parte perdeaua de fum. Dar nu reușesc. Mă privești prin ea și-mi spui că pleci. Am coborât privirea: trupul mi-era gol și-n același timp era plin de amprentele tale și de urmele dinților tăi.

„Atunci pleacă-acum” – ți-am zis. Și-ai plecat. Doar fumul a rămas. Am vrut să mă înec în el, la fel cum ma înecasem de-atâtea ori cu tine… N-am reușit, dar de-atunci tot fumez.


Notă

Pentru că unii nu știu să distingă realul de fictiv țin să menționez că acest text este o ficțiune!

34 de gânduri despre „Cum m-am apucat de fumat

  1. Well, probabil acei ” unii” ar fi in stare si sa creada ca pleci cu circul :))
    Desi e o fantezie frumoasa, asta cu circul ❤

    Btw, ai citit Apa pentru elefanti? :d

  2. Vreau ca vantul racoros de aprile sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata si sa te fericeasca macar pentru o clipa !

Lasă un răspuns

