Gânduri scrise

Am dresat furtuni

am dresat furtuni

Am dresat furtuni. Vreau să le-asmut asupra ta. Să simți și tu cum e să treacă prin tine un fulger de intensitatea săruturilor tale ce dau peste cap orice ampermetru. Să te surzească și pe tine tunetul cum m-a surzit și pe mine vibrato-ul vocii tale! Sa te-nmoi și tu cum m-am înmuiat eu în lacrimi de dor. Să te bată vântul și să te ia pe sus cum m-a luat și pe mine gândul cel negru…

Am dresat furtuni. Și-o să le-asmut asupra ta!

4 gânduri despre „Am dresat furtuni

Lasă un răspuns

