Vise Şi Oglinzi

Vârsta-i… doar un număr

varsta, varsta-i doar o cifraUna din frazele pe care le detest este: Sunt prea bătrân(ă) pentru… După ce criterii, oare se stabilește dacă ești prea bătrân(ă) pentru ceva?

Zâmbesc  când văd în parc doi bătrânei ce se țin de mână și sper să fiu și eu așa la vârsta lor. Știu oameni mai în vârstă cu o minte mult mai deschisă decât a multora de-o seamă cu mine (sau chiar mai tinerei)…

Vârsta-i o cifră în copilărie, apoi o alăturare de două cifre (sau de trei în cazuri rare)… Am văzut bătrâni dansând și distrându-se, vara – la spectacole în aer liber, fără a se teme că ies în evidență. Pe alții nu ai cum să nu-i observi în fitness-parc.

Se plimbă, se întâlnesc cu prieteni, cunosc oameni noi… Râd, glumesc și se bucură de fiecare clipă!

Poate ați văzut și voi la știri tot felul de bătrânele și bătrânei care încearcă sporturi extreme… eu nu aș avea curajul ăsta.

Vârsta-i doar un număr, la fel cum e cel de la pantofi – nu ți-l cere nimeni! Irelevant, deci! Zâmbește, dansează, iubește!


P.S.

Poate doar anumite ținute sunt doar pentru tineret… În rest… liber la distracție!!!

28 de gânduri despre „Vârsta-i… doar un număr

  1. Vârsta e și un cumul de experiențe și trăiri. În funcție de natura lor, vârsta devine bătrânețe sau rămâne doar un număr.

  2. Eu inca imi doresc un tatuaj si sa fac , macar o data , bungee-jumping. Plus , am uitat , vreau role…Sper sa mai apuc 😀
    Aceeasi admiratie o am si eu fata de persoanele mature ce se tin de mana pe strada si se privesc cu afectiune. Ma emotioneaza. 🙂
    Cand aveam vreo 16 ani , ii zicea atunci , unui prieten , a carui mama avea 32 de ani , ca mama lui este batrana :D. Mi-a zis doar atata :”As vrea sa tinem legatura si sa te vad cand vei avea 32 de ani si ce vei spune despre batranete „. 😀 Evident ca nu am tinut legatura , fiecare a luat-o pe drumul sau.Insa la 32 de ani ma simteam deja batrana , desi nu ar fi trebuit. 🙂
    Si mi-a placut comentariu de mai sus : „Vârsta e și un cumul de experiențe și trăiri.”. Subscriu afirmatiei. 🙂

  3. fiecare are virsta pe care o simte si nu trebuie sa sari cu parasuta(poti sa te plimbi cu ea daca te bazezi…) ori sa faci chestii extreme poti sa traiesti cum iti place si cum simti fara sa iti macini nervii sa despici firul in 4, simplu e sa fii tu indifferent de virsta.

Lasă un răspuns

