poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

I like it rough

I like it rough

Lipește-mă de perete! Mușcă-mi buzele! Leagă-mi mâinile și ochii! Ridică-mi picioarele… Așa… încolăcește-mi-le în jurul tău. Aștept ceva… dar prelungești clipa într-un mod dulce amar: îmi explorezi gâtul cu buzele. Coboooooooooooooori, Îmi muști sânii, iar mâinile le ai înfipte în fesele mele. Și-acum, în sfârșit… OOOOOOh… Te simt! Mi-a fost atât de dor. Ești tu în mine sau eu în tine? Nici nu mai știu. Mi-ai luat judecata. Totul a pălit, mai e doar o senzație rămasă – una sublimă și carnală. Urc și cobor, e-un du-te-vino încontinuu și insuportabil de intens. Mă răscolești de la interior către exterior, sau invers – nici nu mai știu! Zvâcnesc, sau mi se pare?

Mă cobori. Simt tălpile cum ating podeaua rece. Tremur… dar nu de frig… tremur de tine! Îmi mângâi fața. Mă săruți în felul tău unic: jumătate sărut-jumătate mușcătură în timp ce-ți înfigi mâna în părul meu. Îmi tragi capul pe spate, eu închid ochi. OOOOOOh… Urmează partea a 2-a. Nu mă pot opune – eu îți sunt un fel de prizonieră, iar tu îmi ești un fel de drog! Mă las la dispoziția ta…

41 de gânduri despre „I like it rough

Lasă un răspuns

