Astrid · În trecere pe străduţă · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Interviu cu… mine

cute-fashion-girl-lovely-Favim.com-498381Prin decembrie am avut un concurs aniversar. Toți au primit un ebook cu articole apărute pe blog de la început și până în luna respectivă, câțiva au câștigat și alte premii. Dar, să revenim puțin la ebook! La final am inclus un interviu inedit cu mine. Întrebările mi-au fost puse chiar de participanți și nu au fost deloc ușoare! Acum m-am gândit că totuși ar trebui să îl împart și cu cei care nu au avut ocazia să îl citească! Deci, iată întrebările lor și răspunsurile mele!


Ce iubeşti cel mai mult la ţara ta? (Oana)

Sunt multe de iubit la ţara asta. E frumoasă şi primitoare. Oamenii, cei pe care îi cunosc eu, sunt frumoşi, calzi. Însă… cel mai mult îmi place la ţară asta sentimentul acela de… ACASĂ!

Păi dacă tot mi-am amintit de blogul vechi, cel de pe blogspot, am să te întreb ce te-a determinat să-l deschizi şi cam ce ai postat prima dată acolo. (kentlove)

Ce m-a determinat să îl deschid? Dorinţa de a scrie şi de a împărtăşi ceea ce scriu! Ce am postat acolo – diverse texte, tot în genul celor de pe blog… poate puţin mai stângaci scrise… am evoluat mult, oricum, simt asta şi cred ăc şi voi aţi observat asta.

Dacă e 1 Decembrie iată întrebările: Ce înseamnă România pentru tine? Ce preţuieşti mai mult la ţara ta? (Irina)

Cum i-am spus şi Oanei, România e ACASĂ … în primul rând. E ţara la care poate m-am gândit de multe ori să renunţ dar…. Legăturile mele cu ea sunt prea strânse!

Ce cuvinte venite din partea unui străin şi-au pus amprenta asupra sufletului tău, cuvinte pe care le mai păstrezi şi astăzi? (Ruxandra)

De când am blogul am tot primit încurajări, laude din partea unor oameni pe care nu îi cunosc personal. Sufletul mi se bucură de fiecare dată când cineva rezonează cu scrierile mele. Dar, uite că mi-au rămas întipărite cuvintele profei de română de pe clasa a 5-a, tocmai pentru că… zi de zi îi dovedesc contrariul! Că am reuşit să termin şi o facultate de litere şi nimeni nu a mai comentat referitor la modul meu de a scrie … Şi, da uite am făcut ceva şi cu scrisul, am un blog, lumea mă citeşte, lucrez la un roman… ce contează cum e scrisul meu de mână???? Asta a fost o chestie care m-a impulsionat să le dovedesc tuturor că mesajul contează mai mult decât scrisul… Poate e ceva copilăresc, dar pe mine m-a marcat asta.

Care este diferenţa cea mai mare dintre Illusion şi Diana? (Crissa)

Bună întrebare, Crissa. Şi grea (ţi-am mai spus). Am ajuns să mă confund cu Illusion că uneori îmi vine să îmi schimb numele. Dar Diana e un pic mai… plângăcioasă, recunosc… Illusion are scrisul, Diana e vulnerabilă. Illusion încearcă de fiecare dată să o vindece pe Diana şi, în cele din urmă reuşeşte ea cumva!

În ce măsură te reprezintă Astrid? (Cristina)

Din multe puncte de vedere chair semăn cu Astrid, o să vedeţi. Suntem două sensibile care facem orice pentru bărbatul acela pe care îl credem unic. Şi… Astrid scrie, aici mă identific cu ea… dar şi cu antagonista poveştii – Laura (şi ea scrie).

Întrebarea mea este: de ce Astrid? (Loredana)

Astrid e un personaj aparte, o adevărată „bombă sexy” – dar e fragilă, în acelaşi timp. E un tip aparte de femeie, deci am vrut un nume deosebit pentru ea. Şi, acelaşi nume deosebit l-am dorit şi pentru roman – consider că îl ilustrează perfect: fragil, dar puternic; romantic, dar realist.

Cum ai descrie bărbatul potrivit pentru tine? (nu cel ideal, ci cel potrivit, care să te completeze) (Adelina)

Ade, tu tot te încăpăţânezi să faci pe Cupidon? Să ştii că sunt pretenţioasă! Vreau un bărbat cu care să pot vorbi orice, fără ascunzişuri, fără pudori, dau eu mai ştiu… În rest…

Ce te face să-ți păstrezi identitatea pe blog oarecum în umbră? (Nina)

Nu ştiu, mai la începutul perioadei mele bloggăreşti aş fi ştiut ce să îţi răspund… acum, mă confund cu Illusion chiar şi eu (cum i-am spus şi Crissei). Poate am vrut să mă ţin departe de orice speculaţie, ştii tu, când scrii unii iau chiar tot de bun.

Pe mine mă roade curiozitatea în legatură cu “illusion”. Unde-i iluzia? Pe blog? În viața reală? În roman? (Eugen)

Iluzia e peste tot, mon cher! 😛

Care crezi că este cea mai importantă calitate a unui scriitor și de ce? Şi fiindcă astăzi trebuie să vină Moș Nicolae, poate vei vrea totuși să răspunzi și la o a doua întrebare: care fel de iubire (iubirea față de părinți, față de Dumnezeu, față de sufletul pereche etc.) contează cel mai mult pentru tine și de ce? (Claudia)

Cea mai importantă calitate a unui scriitor? (Încă nu mă consider scriitor, sper să mă consider cândva.) După mine, cea mai importantă calitate a unui scriitor e iubirea pentru cuvinte! Dincolo de ideea oricărui câştig, iubirea pentru cuvinte şi sentimentele pe care le poţi trezi atunci când le eşti amant(ă) e ceea ce trebuie să primeze.

Ce iubire contează cel mai mult? IUBIREA… în general contează, de orice fel. Ce am fi noi fără iubire?

Dacă ai avea o sanşa să schimbi ceva din trecut, ce ai schimba? (Alina)

Sincer, nu aş schimba nimic! Suntem suma poveştilor noastre, deci… dacă aş schimba ceva nu aş mai fi eu!

De ce ai ales aceasta lume a blogărilor, când puteai face alte chestii ? (Ionuţ)

Nu am ales lumea asta pentru că nu aveam ce face, sau ca hobby. Am pătruns în ea pentru că întotdeauna mi-a plăcut să scriu şi asta e cea mai simplă metodă de a fi citit!

„De ce Diana cu vanilie?” Ce te-a marcat atât de mult la această carte de ai ales-o și, mai ales, dacă tot ți-a plăcut aşa de mult, cum faci să te desprinzi de ea pentru a o face dar cuiva? (Rudia)

Diana cu vanilie” este o carte cu care am rezonat încă de când am aflat de existenţa ei. A fost ceva ciudat… nu ştiu… poate pentru că şi pe mine mă cheamă Diana şi scriu. Citind-o, m-am regăsit atât de mult în cuvintele ei vanilate încât aveam impresia că unele erau scrise de mine… Deci… d-aia!

Te-ai gândit la o posibilă colaborare pe viitor ? (Denisa)

La o colaborare? Cu tine – oricând, vrei să îmi propui ceva sunt deshchisă! Cu alţii – deja am început, cine ştie unde voi ajunge.

Ce iubești la un om? (Diana)

Calitatea sa de OM! E un lucru din ce în ce mai rar, din păcate.

Aş vrea să ştiu, care este cea mai mare nebunie pe care ai fi in stare să o faci pentru a ajunge acolo unde îţi doreşti cu scrisul? De exemplu : Ce ai face ca Astrid să aibă cât mai multă publicitate? (Raluca)

Sincer, e o întrebare bună. Mă ştii doar. Îmi place să cred că sunt un om cu principii dar, arta cere sacrificii. Sincer, aş face multe – e un vis pe care vreau să mi-l îndeplinesc, pentru care muncesc zi de zi şi care nu de multe ori îmi ia şi somnul!


P.S.

Luni vă așteaptă o surpriză, fiți pe fază!

13 gânduri despre „Interviu cu… mine

  1. interesant interviu, foarte divers si random 🙂 si eu m-am gandit la o categorie de articole pe blog : „interviul cinefil” cu diferiti blogeri care vor sa stea sa-mi raspunda la anumite intrebari 😀 prima data o sa fac un sondaj 🙂

    1. Mie îmi place să iau interviuri, să dau … ei bine când am răspuns la întrebările astea am fost cel mai aproape de postura de intervievat (dacă excluzi interviurile de angajare, of course!)

Lasă un răspuns

