Amintiri blogosferice · Gânduri scrise · Jurnal · La plimbare pe străduţă

Urc (600 de texte)

urc

Urc – e singura direcție în care mă pot îndrepta. După 600 de texte nu mai pot da înapoi. Că am o imaginație bogată – mi s-a spus de când eram de-o șchioapă. Că scrisul e o parte din mine am simțit de când am pus mâna pe stilou.

Nu mai pot renunța acum, e prea târziu. S-au strâns aici atâtea texte, atâtea gânduri… atâta EU. Nu pot decât să scriu în continuare, să mă descompun și recompun, să vă spun povești, să împart cu voi idei…

Dacă mă duc înapoi, acum 600 de texte în urmă… nici nu visam să ajung aici. Nu credeam că blogul ăsta va deveni o parte a sufletului meu. E mai mult decât un stil de viață (deși am și un tricou cu acest mesaj)… e… nici nu știu ce e, cum să-l numesc. Asta-s eu, sunt blogger (încă e devreme să mă numesc scriitoare) – și-mi place.

După 600 de texte… nu pot decât să continui să urc!

28 de gânduri despre „Urc (600 de texte)

  1. Tu urci, da’ vezi că te trag de mânecă și-ți șoptesc la ureche: da’ tu cinste nu faci? -_-

    1. A renunta nu este o optiune mai ales dupa ce a scrie se incorporeaza in fiinta ta si devine parte din tine.Iti urez cat mai multa inspiratie si sa finalizezi cat mai multe scrieri.Ramai la teluri foarte inalte aproape imposibil de atins si vei atinge culmi de nebanuit.Iti doresc tot ce e mai bun.

    1. Depinde de sensul pe care i-l atribui tu, poate ca eu nu ii consider bloggeri pe multi „bloggeri cunoscuti” sau „a-listeri” sau cum vrei sa le zici

      1. a-listeri, da ms ca mi ai dat sa inteleg ca intelegi
        doar ei sunt de fapt bloggeri
        noi nu stiu ce suntem dar e clar ca bloggeri. poate ca donam timp sau cuvinte sau ceva, da poate donatori

          1. nu, nu.
            n-am inteles noi ce e ala blog.
            ei sigur au inteles. vrei sa iti caut viewershipul pe o lună de la top 10?
            ce facem noi e orice altceva decat bloggereala pt ca ne implicam afectiv, pt ca avem constiinta si pt ca scriem despre noi. nimeni nu scrie despre el, doar despre altii

                    1. nu cred ca ar fi ceva rău. pur simplu ai face asta ca să trăieși. și ai trăi bine și foarte bine. ce e rău în asta?
                      desigur toți care au devenit s-au și schimbat, dar s-ar putea să se merite

                    2. Da, aici ai dreptate. Dar nu vreau să fiu băgată în aceeași oală cu alții… așa că rămân în pătrățica mea mai bine (oricum e în creștere 😀 )

Lasă un răspuns

