Concursuri · Gânduri scrise

Concurs – Întrebările voastre și răspunsurile mele

concurs - intrebarile voastre

Eh, m-a apucat nostalgia recitind interviul pe care l-am compus din întrebările voastre. Apoi, Raluca mi-a luat un interviu special… Și am o mare curiozitate: ce vor cititorii mei să afle de la mine 😀

Prin urmare, m-am gândit să fac un mic concurs, că premii am de dat (ba chiar se mai adună!).

Astfel, m-am decis să vă ofer următoarele premii:

  • Premiul I – cartea Dragă viață de Alice Munro
  • Premiul II – cartea Fata întâlnește băiatul de Ali Smith
  • Premiul III – cartea Întâlniri pe muchie de cuțit de Oana Orlea

Cărți numai bune de citit vara, pe plajă! Ce trebuie să faceți? Să-mi adresați o întrebare – cât mai originală, nebunească, îndrăzneață (într-un comentariu la acest articol) până pe 15 mai! Sâmbătă, 16 mai, voi publica răspunsurile pentru voi și o să anunț și câștigătorii!

La acest concurs pot participa toți cititorii mei, indiferent dacă au sau nu blog!

Aștept întrebările voastre!

NU FIȚI BLÂNZI!!!

76 de gânduri despre „Concurs – Întrebările voastre și răspunsurile mele

  1. Iaca îți pun eu o întrebare considerată nepoliticoasă și îndrăzneață dacă-i adresată unei femei: Câți ani ai?

  2. ai gasit bucuria pe traiectul vietii tale? sa poti rabda si spera asteptand fiecare noua dimineata a vietii tale cu ochii-ti scaparand de lumina optimista a certitudinii ca adaptarea la orice provocare imprevizibila va fi calatoria spre o perpetua aflare a identitatii care Poate multe si prin urmare inauntru e si liniste si bucurie si viata are chiar gust in fiecare clipa? dar in viata altcuiva ai reusit sa aduci samburele de bucurie in priviri? 🙂 saptamana frumoasa inainte si cele bune sa se-adune langa tine, ca sigur imparti si altora dintr-o asa stare! 🙂

  3. De cateva zile te-am gasit aici in blogosfera!Mi-au placut enorm articolele tale(cele pe care le-am citit),inca mai am multe pentru ca ai ajuns la 600 texte(felicitari!) si am mai citi si cartea „Astrid” care mi-a placut enorm,de la primele randuri m-a captivat si sper sa ii citesc cat de curand continuarea,asa ca o sa te intreb ceva de „Astrid”.
    Nu ti-a fost teama sa scrii din perspectiva a trei persoane?

  4. cum ar fi ca tu..culcusita frumos in fotoliul tau, cu o cana de ceai in mana,…. urmaresti stirile din aceea seara si privind ecranul ramai stupefiata, tocmai s-a anuntat ca de maine cartile vor fi interzise, ( atat cititul, cat si achizitionarea lor), ce ai face incepand din acel moment? Ce sentimente te-ar incerca atunci?

  5. Pentru că toată lumea pune întrebări, lasă-mă să creez un paradox. Pentru că-mi plac, deh. :))

    Presupunând că sunt un tip care minte tot timpul, nu spun niciodată adevărul. Ai o singură ocazie în viața asta să afli o singură dată un adevăr de la mine. Fără să mint. Care ar fi întrebarea ta pentru mine? Mwahaha. :))

  6. Daca ar trebui sa alegi intre a scrie si a citi, ce ai alege? Ti-ai imagina viata fara a putea impartasi impresiile tale despre carti si altora?
    Frumos concurs 🙂

  7. Ai fi în stare să-ţi renegi mâna dreaptă pentru un an, dacă pur şi simplu te-ai trezi cu o ură nebună legată de mâna ta? :))

  8. Nu ţi-a fost frică să îţi pui cartea pe blog? Adică ştim cu toţii cazuri de articole care apar şi pe alte bloguri ca fiind originale, nu te-ai gândit că cineva ar putea să pretindă că e „mămica” creaţiei tale?

  9. Care este gandul care te inspaimanta cel mai tare? Care este cea mai mare teama pe care o ai?

  10. Ce simţi când intri pe blog şi vezi că oamenilor le plac ceea ce postezi ? Ce simţi când ştii că aduci zâmbetul pe faţa cititorilor?

  11. Cum te vezi ca personalitate la 60 de ani? Ce crezi ca va fi diferit fata de acum?

  12. Ai un țel principal care să-ți definească sensul, un țel spre care te îndrepți, un țel pe care nu vrei să-l abandonezi indiferent de ce va fi? Dacă da, care este acela?

  13. Care crezi ca sunt lucrurile care ar ajuta cel mai mult la evolutia sociala, atat pe plan national cat si global?

Comentariile sunt închise