Biblioteca de pe Străduţă · Concursuri · La plimbare pe străduţă

Despre cărți, povești, concursuri

shhh

Că-mi plac enorm cărțile, nu-i vreo noutate! Într-o lume în continuă degradare ele sunt deopotrivă medicament și refugiu!

Cu toții avem o poveste și o relație personală cu acestea (adică noi – cititorii). Eu am spus-o pe a mea mai de mult!

Oare poveștile voastre cum sunt? Nu aștept un răspuns aici!!! Mai bine scrieți un articol pentru concursul pe care l-am lansat săptămâna aceasta pe GoodRead.ro (click aici pentru detalii). Este un concurs pentru toți cei care au un blog, indiferent de câți cititori are, de numărul de articole, ș.a.m.d! Plus că avem și 5 premii  constând, evident, în cărți:

  • Premiul I – romanul Scrisori către Rita de Kaos Moon a.k.a Ștefan Caraman
  • Premiul II – romanul Ozz de Ștefana Cristina Czeller
  • Premiul III – romanul Cronică despre alb sau negru de Alexandru Calmâcu
  • Premiul IV – romanul Sicriul de gheață de Cristian Meleșteu
  • Premiul V – volumul de proză “ultrascurtă” Radio în zăpadă de Adrian G. Romila

Tentant? Eu m-aș băga, dar nu pot! Așa că vă invit pe voi să scrieți și să câștigați (de ce nu?).

Ah, v-am spus că eu voi expedia premiile?

3 gânduri despre „Despre cărți, povești, concursuri

Lasă un răspuns

