Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Videochat – prostituție mascată sau meseria viitorului?

video

 

Nu știu voi, dar eu de fiecare dată când cumpăr ziarul și mă uit la secțiunea de angajări observ că cel puțin 80% din anunțuri sunt pentru modele videochat! Tinere sau mature, slabe sau plinuțe… nu contează – e loc pentru toate!

E o meserie bănoasă, da… Dar nu implică și riscuri? Pe mine nu mă încântă gândul de a mă dezbrăca în fața unei camere știind că la mii de kilometri mă privește un libidinos! Sau, dacă e la o distanță mai mică… cine știe cu ce propuneri mai „tentante” vine… sau poate vin șefii cu astfel de propuneri, pentru un bonus salarial! Da, cică sunt și videochat-uri unde doar discuți, dar să fim serioși – câte or fi așa? Câte știri nu au fost despre astfel de afaceri care erau paravan pentru altceva…

La cum e internetul, cum ai reacționa dacă vreun cunoscut sau cineva din familie va da de o poză cu tine cine știe în ce ipostază… Chiar merită banii făcuți atât de ușor atâta risc?

Fiecare e stăpân pe propria viață și nu ar trebui judecat pentru alegerile sale… Dar când soluția e asta, cât de disperat(ă) ești? (Și uite-așa mi-am amintit de alt articol…). Am auzit de femei care au făcut videochat și-apoi și-au clădit afaceri onorabile – e de condamnat asta? Scopul scuză mijloacele? O femeie inteligentă nu se poate descurca și altfel?

Oricât de săracă aș fi nu aș apela la o așa rezolvare… Și mai cred că astfel de „slujbe” nu ar trebui promovate atât de mult! Banii făcuți ușor, se duc ușor pentru că nu ai simțul că ai muncit pentru ei, știi că o să mai vină și alții la fel de ușor… până când te pierzi pe tine!

 Prefer să mă spetesc, dar să știu că am clădit ceva într-un mod de care nu m-aș rușina niciodată! Și prefer să am dreptul de a decide cui îi arăt corpul meu!

Cel mai rău m-am enervat când am auzit, pe la știri, că asta e muncă de creație și primesc drepturi de autor! Drepturile mele de autor pentru munca mea de creație unde sunt???

35 de gânduri despre „Videochat – prostituție mascată sau meseria viitorului?

    1. Păi normal, cum să o vadă cei de acasă… dar până la urmă cine știe unde va ajunge tehnologia și tot se va afla… E de la noi din oraș?

          1. Cica facea videochat in apartamentul parintilor, dar cum nu era asa mult timp singura acasa, a plecat la capitala sa se desfasoare in voie, spunand ca lucreaza in alta parte. :))

  1. In CURierul stiu ca era o pagina si cu senzatii tari. :)) Pe un forum ziceau astia ca toate sunt naspa, de etnie, si cu 5-6 numere de telefon fiecare. :))

  2. E o porcarie! Nu o meserie, sa fim seriosi. Sa te atingi si sa mimezi chestii in fata unei camere, in fata unui libidinos din vreo tara musulmana unde nu vede nici pulpa unei fete, e chiar josnic! De ce ai face asta? Doar pentru ca iei 1000 euro pe luna? Ca sa ce? Sa-i spargi in club cu bajetii de bani gata de acolo pentru ca te respecti si pentru ca stii ca ii faci repede inapoi.
    Ceva mai important: iti face contract de munca, peste 5 ani te duci sa te angajezi contabila sau manager de proiect ca ai studii si acum si experienta, cum intri tu cu cv-ul pe usa cand pe el scrie „5 ani experienta ca model videochat”? Ai tupeu? Mai ai obraz? Eu una nu as avea. Te patezi pentru totdeauna…Si pana cand merge? La 35 ani nu o sa mai fii cautata. Ce faci? Te apuci sa-ti bagi botox in toate cele pana arati horror, silicoane pana in gat si alte substante in fund, sa para bombat. La camera, noaptea, esti bomba. Ziua esti bomba de hidoasa!

    1. eu cred că pentru mult mai puțin peste 90 la sută dintre fete își doresc cu disoerare să facă asta. e șansa lor, dacă faci 5 ani asta, o să poți face ce vrei în viață, sigur nu te mai contabilă la nimeni
      oamenii ucid pt bani aia. și chiar pt o sută de euro și chiar pt o sută de lei. acum, tu, dacă ai avut alte șanse, nu vei face asta, dar, repet, unele și-ar vinde tot din casă să poată ajunge să facă videochat
      pt fetele de la noi, este o șansă. evident

      1. Nu am avut si nu am nicio sansa! Ai mei nu ar fi avut bani nici sa-mi plateasca facultatea daca intram la cu taxa. Sansele ti le faci singur! Inveti chestii, te documentezi, cauti internshipuri, dai din coate si iti faci drumul singur! E gresit sa crezi ca poti reusi in viata doar sa faci asta! Nici 5% din cele ce fac asta nu se gandesc sa-si faca o afacere, se gandesc sa plateasca datoriile pe care si le-au facut si eventual o chirie intr-o zona de fite. Nu au nimic in cap!
        Si da, asta-seara sunt artagoasa, am o zi proasta!

        1. De ce sa-ti vinzi din casasa faci videochat? Nu inteleg faza. Aplici la job si te ia. Nu e mare filosofie. Nici nu cer ca la modele anumite masuri la bust, talie. Iau pe toata lumea. Cred ca si fara o mana te ia. Forme sa ai. Si daca nu ai, tot se gaseste unul sa dea bani sa te vada la cam.

        2. și eu am o zi, poate, la fel de proastă. a, stai, ale mele sunt toate așa. nu cred în șansele ți le faci, ci doar în le ai sau nu le ai. punct. ce fac cu banii munciți de ele e treaba lor
          dacă citești actualitate, atunci realizezi că nimeni nu-și mai poate face o afacere dacă nu are o poziție și legături la, mai nou, anaf. de fapt e complicat și deviem

  3. Am uitat sa mentionez ca in apartamentul vecin celui in care locuiesc sigur se practica „meseria” asta. Au lipit pe geamurile de la balcon folie neagra, plus ca am vazut intr-o zi iesind de acolo doua tipe sa spunem cel putin dubioase 😖

  4. Un libidinos te poate privi şi cînd ieşi pe stradă cu o fustă ceva mai scurtă. Sau la plajă unde poţi să arăţi 98% din corp. Gratis. Dacă n-ai prejudecăţi, poţi face orice. Dar şi aici ai nevoie de oarece talent şi noroc. Ca peste tot dealtfel.

    1. Dar nu esti goala complet, nu te atingi, etc. Nu sunt o persoana cu prejudecati, dar a-ti castiga existenta vanzandu-ti corpul chiar si virtual mi se pare injositor!

        1. Nimeni, pentru că fiecare are modul său de a percepe lucrurile… Asta e și ideea acestei rubrici: să își exprime fiecare punctul de vedere!

Lasă un răspuns

